“Boeing” 2018 və 2019-cu illərdə baş verən ölümcül “737 Max” qəzaları ilə öz nüfuzunun çox hissəsini itirdi.

İndex.az xəbər verir ki, beş ay ara ilə baş verən iki təyyarə qəzası nəticəsində 346 nəfər həyatını itirərkən, aviasiya tarixinin ən böyük araşdırmalarından biri şirkətə qarşı açıldı.

“Lion Air Flight 610” və “Ethiopian Airlines Flight 302″nin ölümcül qəzalarının yeganə ümumi cəhəti istifadə etdikləri təyyarələrin “Boeing 737 Max” olması idi. Əslində, o zaman bu model bütün dünyada əsaslı idi və hətta uzun müddət uçmağa belə icazə verilmədi.

Araşdırmalar nəticəsində müəyyən edilib ki, “Boeing 737 Max”ın uçuş idarəetmə sistemi (bort proqram təminatı) ilə bağlı bəzi məlumatları Federal Aviasiya Administrasiyasından gizlədib. Təyyarənin uçması üçün tənzimləyici orqanlardan icazə aldığı bildirilsə də, sonradan bu tapıntı təyyarənin iki texniki pilotunun etirafı ilə təsdiqlənib.

“Boeing” 2021-ci ildə ölümlə nəticələnən qəzaların baş verdiyi və Federal Aviasiya Administrasiyasının natamam məlumatlarla aldadıldığı səbəbilə Ədliyyə Nazirliyi ilə müqavilə bağlamışdı. Şirkət bu kontekstdə 2,5 milyard dollardan çox cərimə ödəyib və növbəti pozuntular olmasa, üç ildən sonra bütün ittihamlar ləğv ediləcək.

Ancaq “Boeing” üçün işlər gözlənildiyi kimi getmədi. Çünki şirkətin 2021-ci ildə Ədliyyə Nazirliyi ilə bağladığı müqavilənin bəzi hissələrini yerinə yetirmədiyi açıqlanıb. Buna görə də təyyarə istehsalçısı əvvəllər ödədiyi cəzaya əlavə olaraq 243,6 milyon dollar məbləğində daha bir cərimə ödəməlidir.

Yalnız bunlarla məhdudlaşmır. Bütün bunlara əlavə olaraq, şirkət uyğunluq və təhlükəsizlik təşəbbüslərinə ən azı 455 milyon dollar sərmayə qoymalıdır. Nəhayət, üç il müddətində qərəzsiz müşahidəçi tərəfindən təhlükəsizlik və keyfiyyət protokollarına görə yoxlanılacaq.