AZ

"Kontakt Home" çoxsaylı işçilər axtarır - MAAŞ 1500 MANAT - VAKANSİYALAR

Kontakt Home

İnsan resurslarının idarə edilməsi və təlim departamentinin direktoru

Son tarix 13 iyl 2024 - Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • İnsan resursları və təlim departamentinin işinin təşkili;
  • İnsan resurslarının planlaşdırılması və idarə olunması;
  • Şirkətin strateji hədəflərinə xidmət göstərən əməliyyat planlarının icrasının təmin olunması;
  • İşə qəbul prosesinin təşkili və ona nəzarət;
  • İşə qəbul və adaptasiya planının hazırlanması və plana uyğun olaraq adaptasiya tədbirlərinin təmin olunması;
  • İnsan resursları inzibatçılığı və rəsmiləşdirmə işlərinin təşkili;
  • Prosedur və qaydaların hazırlanması və inkişafı;
  • Əməyin qiymətləndirilməsi prosesinin təşkili və idarə olunması;
  • Təlim ehtiyyaclarının müəyyən edilməsi;
  • İşçilər üçün inkişaf və təlim proqramlarının hazırlanması;
  • Daxili və xarici təlimlərin təşkil olunmasına nəzarət;
  • İşçi məmnuniyyətinin ölçülməsi və müvafiq olaraq təkliflərin hazırlanması;
  • Həvəsləndirmə və mükafatlandırma sisteminin inkişafı;
  • Şikayyət, təklif və müraciətlərin araşdırılması və müvafiq qərarların qəbul edilməsi;
  • İntizam proseslərinin idarə olunması;
  • İR üzrə audit işlərinin həyata keçirilməsi;
  • İnsan resurları üzrə müxtəlif hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək;
  • İnsan resurslarının inkişafı üzrə təkliflər hazırlamaq;
  • İnsan resursları üzrə potensial risklərin müəyyən edilməsi və aradan qaldırılması.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İnsan resursları sahəsində ən azı 7 il iş təcrübəsi, o cümlədən bu sahədə rəhbər vəzifəsində minimum 3 il iş stajı;
  • AR əmək qanunvericiliyini mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • İnsan resurslarının funksiyaları, standartları və prosedurları haqqında yüksək biliyə malik olmalı;
  • Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilməli, rus dilini bilməsi arzuolunandır;
  • MS Office proqramlarını, xüsusilə Excel proqramını yaxşı səviyyədə bilməli;
  • İR proqram təminatları ilə işləmə təcrübəsi arzuolunandır.

Şəxsi keyfiyyətlər:

  • Liderlik xüsusiyyətləri;
  • Təşkilatçılıq bacarığı;
  • Gərgin iş şəraitində işləmək bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Diqqətli və məsuliyyətli.

İş şəraiti:

  • İş günləri: I-V günlər;
  • İş saatı: 09:00-18:00.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

İşə qəbul və talantların idarə olunması üzrə mütəxəssis

 Son tarix 12 iyl 2024 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin brendinin tanıdılması və İR tədbirlərində şirkətin təmsil edilməsi. Əmək yarmarkalarında, universitet karyera günlərində, konfranslarda və digər İR tədbirlərində iştirak edərək şirkətin təmsil edilməsi;
  • Mövcud vakansiyaların təhlil edilməsi, vakant vəzifələrə elan materialının hazırlanması, şirkətdaxili və şirkətxarici vakansiyaların bütün mümkün kanallarda yerləşdirilməsinin təmin edilməsi;
  • Daxil olan CV müraciətlərinin vəzifə tələbləri üzrə əvvəlcədən yoxlanılması və potensial namizədlərin siyahıya alınması;
  • İşçinin qəbul prosesini düzgün idarə edərək, yeni işçi barədə bütün məsul funksiyaların vaxtında məlumatlandırılması;
  • İşə qəbul fəaliyyəti və digər göstəricilər üzrə vaxtaşırı dəqiq hesabatların hazırlanması;
  • İşə götürmə agentlikləri ilə tərəfdaşlığın qurulması;
  • İşə qəbul prosesinin gedişatı ilə bağlı struktur rəhbərlərinin məlumatlandırılması;
  • Şirkətin namizəd bazasının yenilənməsi və genişləndirilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (İnsan Resursları üzrə bakalavr və ya magistr dərəcəsinin olması üstünlükdür);
  • İR sahəsində təhsil, təlim və beynəlxalq dərəcəli sertifikatlar arzu olunandır;
  • Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi üstünlükdür;
  • MS Ofis programlarında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı (Excel, Word, Outlook);
  • Güclü ünsiyyət bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Nəticə yönümlülük.

İş şəraiti:

  • İş günləri: I-V günlər;
  • İş saatı: 09:00-18:00;
  • Rəqabət qabiliyyətli əmək haqqı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Korporativ və topdan satış üzrə mütəxəssis (Tenderlər üzrə)

 Son tarix 10 iyl 2024 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növü ilə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi;
  • Elan üzrə ilkin araşdırmanın aparılması və rəhbərliyin məlumatlandırılması;
  • Tenderin əsas şərtlər toplusunun nəzərdən keçirilməsi, şirkətin iştirakçılara qoyulan tələblərə cavab verib-verməməsi və bunun nəticəsi olaraq baxılan tenderdə şirkətin iştirak imkanları haqqında ilkin analizin nəticələri haqqında rəhbərliyin məlumatlandırılması;
  • Tender sənədlərinin əldə olunması üçün müvafiq işlərin görülməsi;
  • Tender prosesi ilə bağlı yazışmaların və danışıqların aparılması;
  • İştirakçılara qoyulmuş tələblər nəzərə alınmaqla müvafiq sənədlərin hazırlanması və tələb olunan müddət ərzində sifarişçiyə göndərilməsi;
  • Müqavilələr üzrə danışıqların aparılması və müvafiq şöbələrlə birgə müqavilələrin hazırlanması;
  • Tender prosesinin icra edilməsi və onun nəzarətdə saxlanılması;
  • Tender proseslərinin gedişi haqqında həftəlik və aylıq hesabatların hazırlanması.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Azərbaycan dili səlis, rus dili arzu olunandır;
  • Topdan satış sahəsində ən az 1 il təcrübə;
  • Micro və Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı (Word, Excell, Outlook);
  • İnsanlarlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı;
  • Məsuliyyətlilik və stressə davamlılıq.

İş şəraiti:

  • İş saatı: 09:00 - 18:00:
  • Əməkhaqqı: 1000azn + bonus.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Mal material hesabatı üzrə mühasib

 Son tarix 10 iyl 2024 Müraciət et

Təsvir:

  • Mal - material uçotunun aparılması;
  • Mikro əməliyyat sistemində istehsal olunan məhsulun maya dəyərinin kalkulyasiyası;
  • Nomenklatura kodlarına 1C proqramında nəzarət edilməsi;
  • Stokda olan məhsulların analizinin edilməsi;
  • Baş mühasibin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadi, Maliyyə sahələrində);
  • Maliyyə sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək Səviyyədə excel bilikləri və 1C proqram bilikləri

İş şəraiti:

  • İş grafiki: 9:00-18:00
  • İş günləri: I-V günlər

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

 

Məhsulların bölgüsü və qəbulu üzrə mütəxəssis (Qəbələ anbarı)

 Son tarix 12 iyl 2024 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Mərkəzi anbardan daxil olan məhsulların sistem üzrə mədaxil olunması və mədaxil üzrə sənədlərin arxiləşdirilməsi;
  • Yüklərin qəbulundan sonra tərtib olunan uyğunsuzluq aktının aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
  • Gündəlik olaraq daxil olan sorğular əsasında sistem üzərindən mağaza vitrinlərinin, mağaza anbarlarının lazım olan sayda məhsulla təmin olunmasının icrası;
  • Gündəlik olaraq daxil olan sorğular əsasında sistem üzərindən məhsulların mağazalar və anbarlar arası yerdəyişmə əməliyyatlarının icrası;
  • Yeni açılan mağazalar üçün məhsulların sistem üzərindən rezerv olunması, eləcə də bağlanan mağaza qalıqlarının anbara və ya mağazalara yerdəyişmə edilməsi;
  • Sorğu əsasında müştəri məhsullarının sistem üzərindən mağaza və anbarlar arası yerdəyişmə edilməsi;
  • Məhsul üzrə menecerlərin sorğusu əsasında təchizatçıya geri qaytarılmalı olan məhsulların sistem üzrə geri çəkilməsi;
  •  Bölgü zamanı aşkar olunan uyğunsuzluqlar barədə aidiyyəti şöbələrin, əməkdaşların məlumatlandırılması;
  • Gündəlik olaraq gözləmə qalıqlarının yoxlanması, məhsulların gözləmə qalığında təyin olunan vaxtdan çox qalmamasına nəzarətin edilməsi;
  •  Marketing, təlim və s. şöbələrdən daxil olan sorğular əsasında məhsulların müvafiq daxili istifadə qalıqlarına yerdəyişmə edilməsi;
  • Görülən işlə əlaqəli şirkətdaxili şöbə və bölmələrlə məlumat və sənəd mübadiləsinin təşkil edilməsi;
  • Rəhbərin tapşırığı ilə işə aid digər əməliyyatların icra edilməsi, eləcə də, hesabatların hazırlanlanıb, təqdim olunması.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • Anbar əməliyyatları üzrə nəzəri və praktiki biliklərin olması;
  • Analitik düşünmə, təhliletmə qabiliyyəti;
  • Zərurət yarandığı halda ləngimə olmaması üçün işə operativ müdaxilə edilməsi;
  • Səlis formada şifahi və yazılı Azərbaycan dili biliyi, Rus dili biliyi arzuolunandır;
  • MS Office proqramlarını sərbəst istifadə etmə bacarığı;
  • Punktuallıq və detallara diqqət etmə bacarığı;
  • Korporativ yazışma və işgüzar danışıqların aparılması vərdişlərinin olması;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı.

İş şəraiti:

  • İş günləri: 6 gün iş, 1 gün istirahət;

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Anbardar (Qəbələ anbarı)

 Son tarix 12 iyl 2024 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Məhsulların yük maşınlarından boşaldılması, anbara qəbul edilməsi, yerləşdirilməsi və çıxışı prosesinin təşkil olunması;
  • Anbara daxil olan yüklərin faktiki miqdarını, məhsulların vəziyyətinin yoxlanması, qablaşdırmasında zədələnmə, əzilmə halları aşkar olunduqda akt tərtib edilməsi, struktur rəhbərinin məlumatlandırılması;
  • Məhsulların xüsusiyyətindən asılı olaraq onların modellərə uyğun çeşidlənməsi və yerləşim planına uyğun olaraq yerləşdirilməsi işinin təşkil edilməsi;
  • Anbarda mütəmadi olaraq məhsulların çeşidləri üzrə inventarizasiya işinin təşkili, zərər görmüş , istifadəyə yararsız məhsulların qeydiyyatının aparılması və aktlaşdırılması;
  • Anbarda olan məhsulların təhlükəsiz saxlanılmasının təmin edilməsi;
  • Topdan və korporativ satış məhsullarının sifarişlər üzrə yığılmasının, yoxlanılması və maşına yüklənməsinin təşkil olunması;
  • Çatdırılma üçün hazır olan məhsulların sistemə daxil edilməsi və daşınması üçün logistika şöbəsi əməkdaşlarına təhvil verilməsi;
  • Region anbarlarının məhsullarla təmin olunması üçün verilən göstərişlərin təmin edilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İdarəetmə;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Vaxtı səmərəli idarəetmə bacarığın olması;
  • Müvafiq sahə üzrə 2 ildən çox təcrübə;
  • Microsoft Office, 1C və Mikro ERP proqramlarında işləmək bacarığın olması;
  • Dəqiqlik və məsuliyyətlilik.

İş qrafiki:

  • İş günləri: 6 gün iş, 1 gün istirahət

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Avto-xidmət yarımbölməsinin rəhbəri

 Son tarix 13 iyl 2024 Müraciət et

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tələb olunan avtomobillər haqqında təkliflərin hazırlanması;
  • Avtonəqliyyat vasitələrinin yük bölmələrinin sifarişi və sənədləşdirilməsi;
  • Avtonəqliyyat vasitələrinə GPS-lərin quraşdırılması və onların işinə nəzarət edilməsi;
  • Avtonəqliyyat vasitələrinin yük bölmələrinin arxasına DQN-ın sifariş edilməsi;
  • Avtonəqliyyat vasitələrinin texniki servislərə yönləndirilməsi,baxış keçirilməsi;
  • Görülən təmir işlərinə nəzarət edilməsi və maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Texniki Xidmət və Təmir Məntəqəsinin (TXTM) işinin təşkil olunması;
  • TXTM-nə tələb olunan avadanlığın,ehtiyyat hissələrin və digər ləvazimatların alınması,uçotu və istismarına nəzarət olunması;
  • Avtoyuma məntəqəsinin işinin təşkili və onun işinə nəzarət olunması;
  • Avtoqəzaların uçotu, sığorta şirkətlərinin təkliflərinin analiz olunması, optimal variantların seçilməsi və təmirin icrasına nəzarət edilməsi;
  • Reys qabağı texniki baxışın və sürücülərin tibbi müayinədən keçirilməsinin təşkil olunması;
  • Vaxtaşırı yanacaq sərfiyyatının yoxlanılması;
  • Aylıq,yarımillik,və illik hesabatların hazırlanması,analizi və təkliflərin verilməsi;
  • Avtomobillərin səmərəli şəkildə istismarına nəzarət olunması;
  • Avtokarların texniki servisinin təşkil olunması.

İş şəraiti:

  • İş günləri: I-V günlər;
  • Əmək haqqı: 1500 nett.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə (qaraj və servis) minimum 2 il iş təcrübəsi mütləqdir;
  • İdarəetmə və qərar verəbilmə bacarığının olması;
  • İşdə dəqiqlik, səliqəli və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
  • Yaxşı səviyyədə MS office və Power Point proqram bilikləri;
  • 1C, WebTrack, Fleetrun proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Mal material hesabatı üzrə mühasib

 Son tarix 14 iyl 2024 Müraciət et

Təsvir:

  • Mal - material uçotunun aparılması;
  • Mikro əməliyyat sistemində istehsal olunan məhsulun maya dəyərinin kalkulyasiyası;
  • Nomenklatura kodlarına 1C proqramında nəzarət edilməsi;
  • Stokda olan məhsulların analizinin edilməsi;
  • Baş mühasibin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil (İqtisadi, Maliyyə sahələrində);
  • Maliyyə sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək Səviyyədə excel bilikləri və 1C proqram bilikləri

İş şəraiti:

  • İş grafiki: 9:00-18:00
  • İş günləri: I-V günlər

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

 

Kassir (Gəncə)

 Son tarix 14 iyl 2024 Müraciət et

Təsvir:

  • Müştərilər tərəfindən ödənilən pul vəsaitlərini, o cümlədən kredit ödənişlərinin qəbul edilməsi;
  • Ödənilən vəsaitlərin yoxlanması və tələb olunan qaydada əməliyyatın həyata keçirilməsi;
  • Gündəlik satış məbləğini və ödənişləri əks etdirən sənədlərin tərtib edilməsi;
  • Kassadan keçən bütün pul vəsaitlərin, sənədlərin və qiymətlərin izlənməsi, nəzarətdə saxlanması və hesabatının aparılması;
  • Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsiz şəraitdə saxlanmasını və İşəgötürənin səlahiyyətli nümayəndəsinə təhvil verilməsinin təmin edilməsi;
  • Müştərilərin suallarının dinlənilməsi, səlahiyyəti çərçivəsində cavablandırılması və ya aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Kassir vəzifəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
  • Azərbaycan dilini səlis bilməli, rus dilini bilməsi arzu olunandır;
  • Nağd pul ödənişləri aparmaq üçün bəsit riyazi biliklərə malik olmalı;
  • Müxtəlif növ kassa aparatları və onların iş mexanizmlərini bilməli;
  • Microsoft Office programları üzrə biliklərə malik olmalı;
  • İşdə dəqiq, məsuliyyətli və dürüst olmalıdır.

Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər aşağıdakı linkə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər.

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
58
50
fed.az

10Mənbələr