AZ

“Aztelekom” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Aztelekom
Rəqəmsal reklam üzrə aparıcı mütəxəssis
Son tarix 25 may 2024 – Müraciət et
Təsvir:

Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək
Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO)
Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək
Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək
Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək
Yeni web-sayt yaradılması prosesini idarə etmək
Şirkətin rəqəmsal reklam üzrə strategiyasını hazırlamaq
Şirkətin sosial media hesablarını idarə etmək, kontentin yaradılmasında birbaşa iştirak edib həllər təklif etmək

Tələblər:

Biznes, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil
Rəqəmsal marketinq üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
A/B və çoxşaxəli testlərin (A/B və MVT testing) aparılmasında təcrübə
Google Ads (GDN, Search, YouTube ads etc), Yandex Direct və digər reklam platformalarında kampaniyalarının yaradılması və optimallaşdırılması üzrə təcrübə
Azərbaycan və İngilis dili (Rus dilini bilmək üstünlük hesab olunur)
Güclü analitik bacarıqlar və təhlillərə əsaslanan düşüncə tərzi
E-mail marketinqin aparılması üzrə təcrübə
Müasir rəqəmsal texnologiyalar haqqında məlumatlı olmaq və onlayn araşdırma aparma bacarığı
Vebsayt analitikası üçün alətlər (məsələn, Google Analytics, Yandex Metrica, Data Studio) üzrə biliklər
Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
Böyük müştəri bazası ilə işləmə;
Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
Agile iş şəraitində təcrübəyə üstünlük verilir


Brend və reklam üzrə aparıcı mütəxəssis
 Son tarix 25 may 2024 – Müraciət et
Təsvir:

Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarını, kanallarını müəyyənləşdirmək və reklam təşəbbüslərini həyata keçirmək
Yeni məhsullar üçün marketinq ünsiyyət planlarını yaratmaq və həyata keçirmək: məhsul mövqeyinin, adlandırılmasının, mesajının və uyğun reklam materiallarının yaradılmasını idarə etmək
Şirkət məhsulları və təkliflərini hədəf auditoriyasına təqdim etmək üçün müəyyən edilmiş müddət ərzində marketinq ünsiyyət materiallarını hazırlamaq və fərqli kampaniyalar üçün tədbirlər təşkil etmək
Kampaniyaların effektivliyini ölçmək və hədəfləri təyin etmək
Məlumatların brend qaydalarına uyğun olmasını və hər yerdə eyni üslubda təqdim olunmasını təmin etmək
Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yaratmaq
Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək
Tərəfdaş şirkətlərə ödənişlərin vaxtında həyata keçirilməsini idarə etmək
OOH, SM və digər kanallarda məlumatların günlük, aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək

Tələblər:

Biznes, Maliyyə, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil
Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
Azərbaycan, Rus və İngilis dili mükəmməl səviyyədə (mətnlərin hər 3 dildə yaradılması vacib olduğundan, dil bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
MS Office proqramları üzrə biliklər
Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
Vendorlarla işləmə bacarığı
Təşkilatçılıq bacarığı
Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
Təzyiq altında işləmə bacarığı
Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello);
Böyük müştəri bazası ilə işləmə
Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
Yeni trendlərdən xəbərdar olmaq
Agile iş şəraitində təcrübəyə üstünlük verilir


Rəqəmsal reklam üzrə mütəxəssis
 Son tarix 25 may 2024 Müraciət et
Təsvir:

Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək
Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO)
Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək
Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək
Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək

Tələblər:

Ali təhsil
Rəqəmsal marketinq üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
MS Office proqramları üzrə biliklər
Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar
Azərbaycan və İngilis dili (Rus dilini bilmək üstünlük hesab olunur)
Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
Böyük müştəri bazası ilə işləmə
Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
Komandada işləmək bacarığı
Nəticəyə və müştəriyə yönümlülük

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün qeydiyyatdan keç və ya login ol. Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
60
1
Mənbələr
Şərh ()
Bağla