AZ

Ekoloji təmiz lüks: Bernhard H. Mayer yeni OMNI saatlar seriyasını təqdim edir

İsveçrə saatları və zərgərlik əşyaları brendi Bernhard H. Mayer təkrar emal edilmiş materiallardan - təkrar emal edilmiş polad və termoplastik poliuretandan hazırlanmış kvars saatlarının ilk kolleksiyasını təqdim edib. O, zərif dizaynı və sahibinin ətraf mühitin mühafizəsinə diqqətini simvolik şəkildə birləşdirən OMNI (latın dilindən tərcümədə "hər şey" kimi tərcümə olunur) adlandırıldı.DizaynKolleksiyaya polad və poliuretandan hazırlanmış qayışlı dörd qadın və üç kişi modeli daxildir. Saatın rəngləri nanə, yaşıl, mavi, açıq mavi, çəhrayı, qara, gümüşü-bozdur. Bu palitrası kolleksiyanın ekoloji dəyərlərini orqanik şəkildə vurğulayır. Diqqət çəkən detal siferblatda Roma və Ərəb rəqəmlərinin birləşməsidir.Təkrar emal edilmiş OMNI komponentləriSaatın korpusu, siferblat, toqqalar və metal qolbaqlar 85% təkrar emal olunmuş paslanmayan poladdan hazırlanır ki, bu da təbiətdə karbon izimizi azaldır. Hər bir aksesuar dünya şöhrətli LEED (Enerji və Ətraf Mühitin Dizaynında Liderlik)* ekoloji reytinq sistemi tərəfindən sertifikatlaşdırılıb və onun ISO 14001 LEED standartına cavab verir. Paslanmayan polad davamlı və möhkəm olsa da (məhsulların standart minimum xidmət müddəti təxminən 60 ildir), materialın xüsusiyyəti onun sonrakı emalına imkan verir.Rəngarəng təkrar emal edilmiş TPU qayışları göz oxşayır, təbii ehtiyatları qoruyur, möhkəmdir, elastikdir, hamardır, -30 °C-dən + 70 °C-ə qədər olan temperaturlara müqavimət göstərir, suya və yağa davamlıdır, təhlükəsiz və zərərsizdir. Material beynəlxalq təkrar emal standartı RCS (Recycled Claim Standard)** uyğun olaraq sertifikatlaşdırılıb. Bu polimer həm də təkrar emala yararlı olmaqla ətraf mühitə mənfi təsiri azaltmağa yardımçıdır və parçalandıqda suyu və torpağı zəhərləmir.Bernhard H. Mayer saatlarının icmalıBu markanın kişi saatları və qadın saatları ilk növbədə siferblatın diametrinə görə fərqlənir (xanımlar üçün 27,5, 36, 38 mm, bəylər üçün 42-44 mm). Cızıqlardan qorunmaq üçün onların hər biri əks etdirməyən örtüklü sapfir kristalla qorunur.Saatın üslubu hörmət və ləyaqət ilə xarakterizə olunur. Məhsulları üç istiqamətə bölmək olar - klassik, müasir və idman. Sonuncuda yüksək sürət həvəskarları üçün Drift Racer saatını və Wave Breaker dalğıc saatını (2000 m-ə qədər) qeyd etmək lazımdır. Payızda onlara yeni idman modeli Wave Rider (500 m-ə qədər) əlavə olunacaq.Minimalist Le Classique, Empire və cəsarətli PowerMaster-də klassika zərifliklə, sərtlik dəbdəbə ilə birləşir. Keramikadan istifadə La Vida Black Ceramic-ə orijinallıq qatır.İstinad üçün: brendin tarixiBernhard H. Mayer brendi 153 yaşını qeyd etdi. Maraqlıdır ki, Avropanın əsas dəbdəbəli brendlərinin tarixi təxminən eyni vaxtda başlayıb:Cartier - 1847-ci ildə Parisdə, Bernhard H. Mayer - 1871-ci ildə Pforzheimdə,Bulgary - 1884-cü ildə Romada, Bucherer - 1888-ci ildə Lütserndə, Rolex - 1905-ci ildə Londonda.Əvvəlcə Bernard Henrix Mayer Almaniyanın Pforzheim şəhərində metal emalı və sikkə istehsalı emalatxanası açdı. Mayer banklardan və kral ailələrindən sifarişlər alırdı. 1900-cü ildə onun şirkəti Parisdə keçirilən Ümumdünya Sərgisində yeni əsrin şərəfinə mürəkkəb medalyonların yaradılmasına görə gümüş medala layiq görülüb. 1936-cı ildə Mayer emalatxanası Berlində Olimpiya Oyunları üçün qızıl və gümüş medallar hazırladı. Təsisçinin biznesi ailə müəssisəsinə çevrildi.1990-cı illərdə istehsal genişləndirildi və qeyri-adi sikkə saatlarının istehsalına başlandı. Bu gün brend sülalənin beşinci nəsli tərəfindən idarə olunur.2006-cı ildə fabrik saat sənayesinin mərkəzinə - Bielə (Bienne), İsveçrəyə köçdü. Burada Omega fabriki və muzeyi, Rolex, Glycine və bir çox başqa saat nəhənglərinin istehsal mərkəzi yerləşir.Bu gün istənilən Bernhard H. Mayer saat modelinin hər bir parçası İsveçrə istehsalı markasını daşıyır - bu, komponentlərin hazırlanmasının, yığılmanın və keyfiyyətə nəzarətin İsveçrədə həyata keçirildiyini təsdiqləyir.QNET HAQQINDAQNET, qlobal həyat tərzi və sağlamlıq şirkəti olmaqla, insanlara öz sağlamlıqlarına, rifahına və həyat tərzinə nəzarət etməyə imkan verən unikal məhsulları tanıtmaq üçün birbaşa satış biznes modelindən istifadə edir.1998-ci ildən QNET-in innovativ məhsulları və e-ticarətə əsaslanan biznes modeli “RHYTHM” – Bəşəriyyətə Yardım Etmək Ayağa Qalx missiyası ilə idarə olunan məmnun müştərilər və mikro sahibkarlardan ibarət qlobal icmanın yaradılmasına kömək etmişdir. QNET-in təklif etdiyi məşhur məhsul brendləri arasında Bernhard H. Mayer lüks saatlar və zərgərlik məmulatları, HomePure evə qulluq məhsulları, Amezcua Wellness çeşidi, Physio Radiance özünə qulluq seriyası və QVI markalı tətil paketləri var.QNET yüksək sənaye standartlarını qürurla nümayiş etdirir və dünya üzrə çoxsaylı Birbaşa Satış Assosiasiyalarının üzvüdür. Onun bir sıra qlobal idman sponsorluqlarında fəal iştirakı, o cümlədən "Mançester Siti" Futbol Klubunun (MCFC) və Afrika Futbol Konfederasiyasının (CAF) rəsmi birbaşa satış partnyorluğu, şirkətin mükəmməlliyə sadiqliyini vurğulayır.  www.qnet.net saytına daxil olaraq QNET ilə yeni imkanlar dünyasını kəşf edin.

Seçilən
145
1
Mənbələr
Şərh ()
Bağla