AZ

Xiaomi-nin 2023-cü il üzrə xalis mənfəəti 126,3% artaraq 19,3 milyard yuana çatıb

Yüksək göstəricilər Xiaomi-nin biznes əməliyyatlarının çevikliyini və səmərəliliyini nümayiş etdirirƏşyaların İnterneti ("IoT") platforması ilə birləşdirilən smartfonlar və ağıllı avadanlığa əsaslanan istehlakçı elektronikası və "ağıllı" texnologiya şirkəti olan Xiaomi korporasiyası, 31 dekabr 2023-cü il tarixində ("Dövr") başa çatan il üzrə audit edilmiş konsolidə edilmiş nəticələri təqdim etdi. 2023-cü ildə Qrupun ümumi gəliri 271,0 milyard yuan təşkil edib, düzəliş edilmiş xalis mənfəəti isə 126,3% artaraq 19,3 milyard yuana çatıb. Düzəliş edilmiş xalis mənfəət artımı bazar gözləntilərini əhəmiyyətli dərəcədə üstələdi və Qrupun birjaya çıxmasından sonra ikinci ən yüksək rentabellik səviyyəsi oldu. Ağıllı elektrik avtomobili ("EV") biznesi və digər təşəbbüslər üçün xərclər 6,7 milyard yuana qədər artıb (ildə 0,8 milyard yuan dəyərində "ağıllı" EV-lərlə bağlı səhm əsaslı kompensasiya xərcləri və digər yeni təşəbbüslər istisna olmaqla). 2023-cü ilin dördüncü rübündə Xiaomi-nin ümumi gəliri iki rüb ardıcıl olaraq artaraq 73,2 milyard yuana çatıb ki, bu da əvvəlki illə müqayisədə 10,9% çoxdur, düzəliş edilmiş xalis mənfəəti isə əvvəlki illə müqayisədə 236,1% artaraq 4,9 milyard yuana çatıb.2023-cü il ərzində Xiaomi "miqyas və gəlirliliyə ikiqat vurğu" əsas əməliyyat strategiyasını fəal şəkildə həyata keçirdi. Bu il həmçinin qrupun yenilənmiş “İnsan × Avtomobil × Ev” ağıllı ekosistemi” korporativ strategiyasının həyata keçirilməsinin başlanğıcı oldu. Faəliyyət nəticələri baxımından, 2023-cü ilin birinci yarısında qazanc artımının sürətlənməsi, ardınca ilin ikinci yarısında rüblük gəlirin bərpası müşahidə edildi. Hər iki göstərici Qrupun böyüməyə müstəsna davamlılığını və biznes əməliyyatlarının səmərəliliyini əks etdirir. Ekosistemin inkişafına gəlincə, Xiaomi özünün yeni əməliyyat sistemi "Xiaomi HyperOS"u təqdim etdi və Xiaomi EV Technology Launch tədbirini keçirdi. 28 mart 2024-cü il tarixində Xiaomi SU7 seriyası məhsullarının təqdimat tədbiri planlaşdırılır ki, bu da Qrupun ekosistem portfelini daha da genişləndirəcək.Premiumlaşdırma flaqman smartfon modellərinə tələbi artırırSmartfon seqmentində Xiaomi-nin qlobal məhsul tədarükləri 2023-cü ildə təxminən 145,6 milyon ədədə çatacaq, smartfon satışından əldə edilən illik gəliri 157,5 milyard yuan, ümumi mənfəəti isə 14,6% təşkil edəcək. Canalys-in məlumatına görə, Xiaomi üç il ardıcıl olaraq dünya üzrə smartfon tədarükündə 3-cü yeri tutur. 2023-cü ilin dördüncü rübündə qrupun qlobal smartfon tədarükləri 40,5 milyon ədəd cihaz təşkil edib ki, bu da əvvəlki illə müqayisədə 23,9% çoxdur.Bazarda gərgin rəqabətlə üzləşən Xiaomi texnoloji innovasiyaları təşviq etməyə davam etdi və premium-klas smartfon bazarında uğur qazandı. 2023-cü ildə Qrupun materik Çində smartfonlarının orta satış qiyməti (“ASP”) əvvəlki illə müqayisədə 19%-dən çox artıb. Kənar şirkətlərin məlumatlarına görə, Xiaomi-nin materik Çində RMB4 000-RMB6 000 qiymət seqmentində smartfon satışlarının bazar payı 2023-cü ildə əvvəlki illə müqayisədə 9.2 faiz bəndi artaraq 16.9%-ə çatıb. Dördüncü rübdə şirkət eyni qiymət seqmentində satışlarda birinci yeri tutub. Xiaomi-nin premium smartfonlarının materik Çində satış payı (pərakəndə qiyməti 3000 yuan və yuxarı olan modellər) il ərzində Qrupun ümumi smartfon tədarükünün 20%-dən çoxunu təşkil edib.Ən uğurlu Çin qlobal brendlərindən biri kimi Xiaomi smartfonları keçən il qlobal bazarda güclü mövqeyini qoruyub saxladı. Canalys-in məlumatına görə, 2023-cü ildə Xiaomi smartfonlarının tədarükü dünyanın 51 ölkə və regionunda ilk üçlük, 65 ölkə və regionda isə ilk beşlik arasında olub. Xüsusən, Xiaomi smartfon tədarükləri Yaxın Şərqdə ikinci, Latın Amerikası, Afrika və Cənub-Şərqi Asiyada isə üçüncü yerdə qərarlaşıb və bütün bu regionlarda bazar payı artıb. Flaqman smartfon modeli geniş miqyasda tanındı, Xiaomi 14 seriyası isə əla performans nümayiş etdirdi.Xiaomi-nin yeni pərakəndə satış strategiyası "mağazaların inteqrasiyası" öz bəhrəsini verdi: oflayn mağazalarının effektivliyi əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdı. Kənar şirkətlərin məlumatlarına görə, 2023-cü il üçün Xiaomi-nin materik Çində oflayn kanallar vasitəsilə smartfon tədarükü bazarında payı 8,4%-ə qədər artıb.AIoT platformasında qoşulmuş IoT-cihazların sayı rekord səviyyəyə çatıb və xarici bazarlarda geniş rəğbət qazandı2023-cü ildə Xiaomi-nin IoT-məhsul və həyat tərzi mallarının satış gəliri 80,1 milyard yuana, ümumi gəliri isə rekord göstərici olan 16,3%-ə çatıb. 31 dekabr 2023-cü il tarixinə Xiaomi-nin AIoT platformasında qoşulmuş IoT cihazlarının (smartfonlar, planşetlər və noutbuklar istisna olmaqla) sayı ötən illə müqayisədə 25,5% artaraq 739,7 milyona çatıb; AIoT platformasına qoşulmuş beş və ya daha çox cihazı olan istifadəçilərin sayı (smartfonlar, planşetlər və noutbuklar istisna olmaqla) əvvəlki illə müqayisədə 25,3% artaraq 14,5 milyon nəfərə çatıb. Qrupa daxil olan Mi Home tətbiqinin istifadəçilərinin sayı 2023-cü ilin dekabrında 85,8 milyona çatıb.Xiaomi, inamla qlobal tanınma qazanaraq, "ağıllı həyat" ssenarilərini genişləndirməyə davam edir. Bu arada, Xiaomi TV premiumlaşdırma strategiyasını davam etdirdi. All View Cloud-un məlumatına görə, Xiaomi televizorlarının tədarükü 2023-cü ildə dünyada ilk beşliyə daxil oldu. 2023-cü ildə Xiaomi-nin "ağıllı" böyük məişət texnikası güclü satış artım templərini qoruyub və onun gəliri əvvəlki illə müqayisədə təxminən 40% artıb. Xiaomi planşetlərinin qlobal tədarükü əvvəlki illə müqayisədə 50%-dən çox artaraq 5 milyon ədədi keçib. Xüsusilə, Xiaomi planşetlərinin xarici bazarlarda illik tədarükü keçən illə müqayisədə iki dəfə artıb. Daşınan cihazlar sektorunda Xiaomi funksiyaların geniş spektri və müxtəlif çeşidli məhsullarla lider mövqeyini qoruyub saxlayır. Canalys-in məlumatına görə, 2023-cü ildə Xiaomi-nin daşınan bilərziklərinin tədarükü həm materik Çində, həm də qlobal bazarlarda ikinci, TWS qulaqlıqlarının tədarükü isə materik Çində ikinci yeri tutacaq.Əməkdaşlıq İnternet xidmətləri seqmentində davamlı artımı təşviq edir2023-cü ildə Qrupun İnternet xidmətləri həm gəlir, həm də ümumi mənfəət marjasında rekord səviyyələrə çatdı: İnternet xidmətinin gəliri 30,1 milyard yuana, ümumi mənfəət marjası isə 74,2%-ə çatdı. Xiaomi-nin qlobal iştirakı sayəsində bütün dünyada və materik Çində MAU istifadəçilərinin sayı (smartfonlar və planşetlər daxil olmaqla) müvafiq olaraq 641,2 milyon və 155,6 milyon nəfərə çatıb.Beynəlxalq tərəfdaşlıqlarında Xiaomi biznesin monetizasiya potensialını açmaqla açıq yanaşma nümayiş etdirir. 2023-cü ildə xaricdə internet xidmətinin gəliri illik müqayisədə 24,1% artaraq rekord göstərici olan 8,4 milyard yuana çatıb və Qrupun ümumi İnternet xidməti gəlirinin 28,0%-ni təşkil edib.Xiaomi platformasının səmərəliliyini optimallaşdırmağa davam etdikcə Qrupun reklam gəliri ötən illə müqayisədə 11,2% artaraq 20,5 milyard yuana çatdı. Smartfonun premiumlaşdırılması strategiyasının təşviqi ilə yanaşı, Qrupun oyun biznesinin aktiv və ödəniş edən istifadəçilərinin sayı artmağa davam etdi və bu, oyun biznesinin gəlirinin 2023-cü ildə əvvəlki illə müqayisədə 7,0% artaraq 4,4 milyard yuana yüksəlməsinə töhfə verdi.2020-2030-cu illər üçün yeni hədəflər müəyyən etmək və dünyanın qabaqcıl texnologiyalarında lider olmaq məqsədi ilə əsas texnologiyalara investisiya etmək öhdəliyi2023-cü ildə Xiaomi 2020-2030-cu illər üçün yeni hədəflərini təqdim etdi. Qrup fundamental əsas texnologiyalara davamlı investisiya yatırmağa can atır və qlobal qabaqcıl texnologiyaların inkişaf etməkdə olan sahəsində lider olmaq niyyətindədir. 2023-cü ildə Xiaomi-nin tədqiqat və təkmilləşdirmə (R&D) xərcləri əvvəlki illə müqayisədə 19,2% artaraq 19,1 milyard yuan təşkil edib. 31 dekabr 2023-cü il tarixinə Qrupda tədqiqat və təkmilləşdirmə ilə məşğul olan 17,800 işçi çalışırdı ki, bu da işçilərin ümumi sayının 53%-ni təşkil edir.28 dekabr 2023-cü ildə Xiaomi EV Technology Launch tədbirində şirkət Xiaomi SU7 seriyasından olan ilk elektromobilini təqdim etdi. Bu tədbir çərçivəsində yeni Xiaomi layihəsinin uğurunun açarı olan Xiaomi EV-in beş əsas texnologiyası təqdim olundu.SONXiaomi şirkəti haqqındaXiaomi korporasiyası 2010-cu ilin aprelində təsis edilib və 9 iyul 2018-ci ildə Honq-Konq Fond Birjasında qeydiyyatdan keçib (1810.HK). Xiaomi - IoT platforması ilə birləşdirilən smartfonlar, “ağıllı” cihazlar və avadanlıqlar üzrə ixtisaslaşmış istehlakçı elektronikası və smart-cihazlar istehsal edən şirkətdir.“İstifadəçilərlə dost olmaq və istifadəçilərin qəlbində ən yaxşı şirkət olmaq” prinsipinə əməl edən Xiaomi daima yeniliklərə, yüksək keyfiyyətli istifadəçi təcrübəsi və əməliyyat səmərəliliyinə can atır. Şirkət qabaqcıl texnologiya vasitəsilə hər kəsə daha yaxşı həyatdan həzz almağa imkanı vermək üçün yorulmadan münasib qiymətlərlə heyrətamiz məhsullar yaradır.Xiaomi dünyanın aparıcı smartfon istehsal edən şirkətlərindən biridir. Qlobal smartfon tədarükü həcminə görə ilk üçlükdə yer alır. O, 2023-cü ilin dekabrında qlobal MAU (smartfonlar və planşetlər daxil olmaqla) 641,2 milyona çataraq qlobal smartfon tədarükündə ilk üçlükdə yer alır. Qlobal MAU göstəriciləri isə (smartfonlar və planşetlər daxil olmaqla) 2023-cü ilin dekabrında 641,2 milyona çatıb. Şirkət həmçinin 31 dekabr 2023-cü il tarixinə təxminən 739,7 milyon qoşulmuş smart cihaz (smartfonlar, noutbuklar və planşetlər istisna olmaqla) ilə dünyanın aparıcı AIoT (AI+IoT) istehlakçı platformasını yaradıb. 2023-cü ilin oktyabrında Xiaomi şəxsi cihazları, ağıllı ev məhsullarını və avtomobilləri təbii olaraq birləşdirərək "İnsan × Avtomobil × Ev" ağıllı ekosisteminə əsaslanan strategiyasını təkmilləşdirdi. Xiaomi hər zaman insanlığı birinci yerə qoyur və əhatəli və daha yaxşı qarşılıqlı əlaqə prosesini təmin etməyə çalışır. Xiaomi məhsulları dünyanın 100-dən çox ölkə və bölgəsində mövcuddur. 2023-cü ilin avqustunda Xiaomi şirkəti 360-cı yeri tutmaqla beşinci il ardıcıl olaraq Fortune Global 500 siyahısına daxil oldu.Xiaomi Hang Seng, Hang Seng China Enterprises, Hang Seng TECH və Hang Seng China 50 indekslərinə daxildir.

Seçilən
89
7
Mənbələr
Şərh ()
Bağla