Demokrat.az xəbər verir ki, bu barədə İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi məlumat yayıb.
Bildirilib ki, bununla bağlı “E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin də qəbuluna başlanıb.
İstifadəçilər bunun üçün müvafiq link vasitəsilə “E-Şikayət” sisteminə daxil ola bilərlər. “İdentifikasiya nömrəsi ilə” bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq “Abunəçi” səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış “Abunəçi kabineti”ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.
Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.
Həmçinin adıçəkilən sistemdə vətəndaşlarla yanaşı, poçt rabitəsi operatorlarının da müvafiq səhifəyə daxil olması üçün imkan yaradılıb.
10Sources
-
bizim.media“E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin qəbuluna başlanıb ( 5953573)
-
avtosfer.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların nəzərinə ( 5950453)
-
oxu24.comKarqo şirkətlərindən narazı olanların nəzərinə! ( 5946325)
-
azertag.az“E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin qəbuluna başlanıb ( 5944840)
-
7news.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ ( 5943340)
-
qafqazinfo.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların nəzərinə! ( 5942884)
-
demokrat.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ ( 5940814)
-
konkret.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ ( 5940661)
-
editor.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ ( 5939449)
-
yenicag.azKarqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ ( 5939308)