AZ

Orta məktəblərdə informatika fənninin tədrisi müasir təhsil sisteminin ayrılmaz bir hissəsidir.

Orta məktəblərdə informatika fənninin tədrisi müasir təhsil sisteminin ayrılmaz bir hissəsidir. Təhsil eksperti Kamran Əsədov, informatika fənninin əhəmiyyətini, cəmiyyətin və əmək bazarının tələblərini nəzərə alaraq geniş şəkildə təhlil edir.

İlk növbədə, informatika fənninin tədrisi gənclərin rəqəmsal bacarıqlarını inkişaf etdirir. Müasir dövrdə informasiya texnologiyaları (İT) həyatımızın hər sahəsinə nüfuz edib. Şagirdlər, kompüterlərdən, proqramlardan və müxtəlif rəqəmsal alətlərdən necə istifadə edəcəklərini öyrənməlidirlər. Bu biliklər, onların gələcək karyeralarında müvəffəqiyyət qazanmasına kömək edəcək.

Bundan əlavə, informatika fənni analitik düşüncə və problem həll etmə bacarıqlarının inkişafını təşviq edir. İnformatika dərslərində şagirdlər, proqramlaşdırma, algoritm və sistem dizaynı kimi sahələrlə tanış olur. Bu, onların məntiqi düşüncə qabiliyyətlərini artırır və yaradıcı yanaşmalarını inkişaf etdirir. Kamran Əsədov qeyd edir ki, bu bacarıqlar yalnız İT sahəsində deyil, eyni zamanda digər elmi və humanitar sahələrdə də uğur qazanmaq üçün vacibdir.

İnformatika fənninin tədrisi, eyni zamanda, gənclərin sosial və etik məsələlər haqqında düşünmələrini stimullaşdırır. Rəqəmsal dünyanın genişlənməsi ilə bağlı olan təhlükəsizlik, məlumatların qorunması və etik istifadə məsələləri, şagirdlərin tərbiyəsində mühüm rol oynayır. İnformatika dərslərində bu mövzuların müzakirəsi, gəncləri məsuliyyətli və etik davranışa yönəldir.

Təhsil eksperti, informatika fənninin tədrisinin yalnız məktəbdəki təhsil prosesi ilə məhdudlaşmadığını vurğulayır. Müasir dünyada, rəqəmsal biliklərə malik olan gənclər, iş dünyasında daha rəqabətqabiliyyətli olurlar. İnformasiya texnologiyaları sahəsindəki peşələr, gələcəkdə iş imkanlarının artmasına səbəb olacaq. Bu səbəbdən, məktəblərdə informatika fənninin düzgün tədrisi, gənclərin gələcəyini formalaşdıran əsas amillərdən biridir.

Son olaraq, informatika fənninin tədrisi, yalnız akademik biliklərin öyrənilməsi deyil, eyni zamanda praktiki bacarıqların əldə edilməsi deməkdir. Kamran Əsədov, informatikanın dərsliklərdəki nəzəri biliklərin yanında, praktik fəaliyyətlər və layihə işləri ilə dəstəklənməsinin vacib olduğunu qeyd edir. Bu, şagirdlərin real dünyada tətbiq edə biləcəyi bacarıqları qazanmasına imkan tanıyır.

Nəticə etibarilə, orta məktəblərdə informatika fənninin tədrisi, müasir cəmiyyətin və əmək bazarının tələblərinə uyğun gənclərin yetişdirilməsi üçün həyati əhəmiyyət kəsb edir. Kamran Əsədov, bu fənnin tədrisinin artırılması, müasir metodların tətbiqi və müvafiq resursların təmin edilməsi ilə bağlı tövsiyələrini vurğulayır. İnformatika fənninin düzgün tədrisi, gənclərin gələcəkdə müstəqil, yaradıcı və məsuliyyətli vətəndaşlar kimi formalaşmasına kömək edəcək.

 

Bəhman Hüseynli

Seçilən
27
tehsil.biz

1Mənbələr