AZ

“Bravo” işçilər axtarır – VAKANSİYALAR

Azerbaijan SuperMarket
Merçendayzinq işləri üzrə köməkçi
Son tarix 02 iyn 2024 – [email protected]
Şöbə: Layihə və planoqramHesabat verir: Yeni mağazaların açılışı və yenidənqurma üzrə supervayzer
Vəzifə öhdəlikləri:

Mağazada məhsulların planoqramına uyğun ön üzlərinin yığılması
Mallar, xüsusi sifariş siyasətləri, hədiyyə qablaşdırma xidmətləri, promo aksiyalar və s. haqqında biliklərə malik olmaq
Vitrinlərə nəzarət, merçendayzinq standartlarını mağazada tətbiq etmək
Satış məkanında malların çeşidlərinin və ölçülərinin mövcudluğunu təmin etmək
Mağazada mövsümə uyğun məhsulların nümayişini təşkil etmək
Lazım olduqda rəfləri yeni mallarla doldurmaq
Müştəri məmnuniyyətini artırmaq və satışları artırmaq üçün mağazada təklif olunan məhsul və xidmətlər haqqında müştəri rəylərini toplamaq
Mağaza layihəsinə əsasən rəflərin düzgün yerləşdirilməsi nəzarət etmək.
Mağazada plana əsasən digər şöbələrin işlərinin vaxtında, düzgün aparılması və təhvil verilməsinə nəzarət etmək.

Vəzifə üzrə tələblər:

Dəqiqlik
Detallara diqqət
Fəallıq
Əla ünsiyyət bacarığı
Təşkilatçılıq bacarığı
Kommersiya məlumatlılığı və müştəri xidməti oriyentasiyası
MS Ofis proqramları (əsasən də Excel)
Azərbaycan dili biliyi

Əmək şəraiti:

6 günlük iş həftəsi,
gecə növbəsi
iş yeri mağazalar

Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Merçendayzinq işləri üzrə köməkçi” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:

Assembling the front faces of the products according to the planogram in the store
Have information about products, special order policies, gift wrapping services, promotions etc.
Control of showcases, applying merchandising standards in the store
Ensuring the availability of product types and sizes at the point of sale
Organize display of seasonal products in the store
Replenish shelves with new merchandise as needed
Collecting customer feedback on products and services offered in the store to increase customer satisfaction and increase sales
To control the correct placement of shelves according to the store project.
To control the timely, proper execution and delivery of the work of other departments in the store according to the plan.

Requirements:

Accuracy
Attention to details
Activity
Excellent communication skills
Organizational skills
Commercial awareness and customer service orientation
Knowledge of MS Office programs (mainly Excel)
Knowledge of Azerbaijani language

Working conditions:

Working week: 6 days
Working hours : nightshift
Working place: stores.

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Merchandizing Assistant ” in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.


Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis
 Son tarix 02 iyn 2024  – [email protected]
İş yeri: Baş Ofis
Hesabat verir: Əməliyyat direktoru
Vəzifə üzrə öhdəliklər:

Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması
Satış, itkilər, məzuniyyət, ehtiyatların vəziyyəti və s. KPI hesabatların hazırlanması
Mağazalar üzrə sərfiyyat mallarının sifarişi
İnvoysların sistemə əlavə olunması
Gündəlik və həftəlik bülletenlərin hazırlanması və göndərilməsi
Görüşlərin və iclasların təşkil olunması

Vəzifə üzrə tələblər:

Ali təhsil
Market şəbəkəsində ən azı 1 ilədək iş təcrübəsi
RUS dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti (mütləqdir)
Məhsulları üzrə biliklər
Excel bilikləri (mütləq)
Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
Nəticəyönümlülük
Dəqiqlik və məsuliyyətlilik

İş qrafiki:

Saat: 09:00-18:00
Gün: Bazar ertəsi – Cümə
Azərbaycan rayonlarına ezamiyyət (ödənişli)

Vakansiya üzrə müraciətlər elektron ünvanına mövzu bölməsində “Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə edə bilərlər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Responsibilities:

Submission of daily, weekly and monthly reports
Sales, losses, leave, stock status, etc. Preparation of KPI reports
Ordering consumer goods for stores
Adding invoices to the system
Preparation and sending of daily and weekly newsletters
Organization of meetings

Requirements:

High education
At least 1 year of work experience in the market chain
Fluency in Russian (must)
Product knowledge
Knowledge of Excel (must)
Ability to plan and analyze
Result oriented
Accuracy and accountability/

Working conditions:

working hours:
working days
business trip to Azerbaijan regions.

Interested candidates may apply for the role by sending resume to email address, mentioning “Retail operations Specialist” in theme tab.
Pease note that only selected candidates will be contacted regarding next steps of recruitment process.

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
14
1
index.az

2Mənbələr