İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi tərəfindən yaradılan sistemin məqsədi vətəndaşların karqolarla bağlı yaşadığı problemləri aradan qaldırmaqdır.
Agentliyin nümayəndəsi Vüqar Səmədov "Xəzər Xəbər"ə bildirib ki, sistem vasitəsilə vətəndaşlar karqo operatoruna birbaşa müraciət ünvanlaya biləcəklər.
Əgər vətədaşın müraciəti 15 iş günü ərzində cavablandırılmazsa və ya həllini tapmazsa, bu zaman problem İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi tərəfindən qanunvericiliyə uyğun olaraq həll ediləcək.
Qurumdan o da bildirilib ki, e-şikayət sisteminə vətəndaşlar təkcə karqo ilə bağlı deyil, eyni zamanda, rabitə xidmətləri üzərində yaranmış bütün problemlərə görə də müraciət edə bilərlər.
Demokrat.az Xezerxeber.az-ın mövzu ilə bağlı daha ətraflı videomaterialı təqdim edir:
Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün
Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.
10Mənbələr
-
fed.azKarqo və rabitə xidmətinə nəzarət gücləndirilir - VİDEO ( 5989345)
-
olaylar.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5978110)
-
milli.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5977699)
-
yenigundem.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5965960)
-
bakivaxti.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5961640)
-
pravda.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5960251)
-
demokrat.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ: Bundan sonra... — VİDEO ( 5957245)
-
yenisabah.azXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5956738)
-
musavat.comXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5956270)
-
baku.wsXaricdən mal sifariş verənlərin NƏZƏRİNƏ - Bundan sonra... - VİDEO ( 5954938)