AZ

Biznesinizi dünyaya çıxarmaq üçün bu dil biliklərinə sahib olmalısınız

İllərdir iş axtaranlara xarici dil öyrənməyin iş dünyası üçün nə qədər vacib olduğu, xarici dildə biliyin işəgötürənlər üçün nə qədər vacib olduğu və dili bilən namizədlərin yaxşı bir şirkətdə keyfiyyətli mövqe tutma ehtimalının daha çox olduğu izah edilir. İşgüzar əlaqələr üçün dilləri öyrənmək ehtiyacını dərk edərək, bu ən yaxşı şirkətlər öz müştəri bazalarını genişləndirə bilirlər. Çünki onun əməkdaşları xarici müştərilərlə effektiv ünsiyyət qura bilir və beləliklə, onların istək və ehtiyaclarına daha yaxşı uyğunlaşa bilirlər.

Biznesinizi inkişaf etdirmək üçün ən vacib 10 dil


Biznesinizi inkişaf etdirmək üçün ən vacib 10 dil

1. İngilis dili

İngilis dili iş dünyası üçün dil öyrənilməsində bir nömrəli prioritet olaraq qalır. Buna görə şirkətlər tez-tez öz işçiləri üçün korporativ ingilis dili təlimlərinə və ya işgüzar ingilis dili kurslarına sərmayə qoyurlar. Nəzərə alsaq ki, ingilis dili universal dilə ən yaxın dildir və dünyada ən çox danışılan dillərdən biridir, işçilərinizin ingilis dili ilə ünsiyyət bacarıqlarını təkmilləşdirməyin nə qədər dəyərli olduğunu başa düşmək olar. Biznes üçün yeganə ən yaxşı dil yoxdur. İşçilərinizin öyrənməli olduğu dil və ya dillərə qərar vermək tamamilə biznes məqsədlərinizdən asılıdır. Bununla belə, korporativ dünyada dominant olduğu üçün ingilis dilini mənimsəmək həm praktik, həm də sərfəlidir.

Əgər siz və komandanız artıq ingilis dilini mükəmməl bilirsinizsə, bunun əvəzinə beynəlxalq həmkarlarınız, tərəfdaşlarınız və müştərilərinizin istifadə etdiyi dili və ya dilləri öyrənməkdən faydalana bilərsiniz. Hansı dillərin təşkilatınıza daha çox fayda verəcəyini öyrənmək üçün oxuyun.

2. Çin

Çinin iqtisadi güc mərkəzi kimi yüksəlişi bütün dünyada bir çox insan üçün müxtəlif iş imkanları açıb. Araşdırmalara görə, Çin dili dünyada ən çox danışılan dillərdən biri və beynəlxalq səviyyədə istifadə olunan qlobal dil olmaq yolunda möhkəm addımlar atır.

1 milyarddan çox insan Çin dilində sərbəst danışdığından, bu dildən peşəkar şəkildə istifadə etməyiniz lazım olan bir çox vəziyyətlə qarşılaşa bilərsiniz. Buna görə də, Çin dilini öyrənmək sizə şirkətinizin rəqəmsal məzmununu, məhsullarını və xidmətlərini bir çox çin dilli coğrafi bölgələrə və ictimaiyyətə lokallaşdırmağa imkan verəcək.

Bu dil üçün əsas problem Çin dilinin, xüsusən də Kanton dilinin öyrənilməsi ən çətin dillərdən biri olmasıdır. ABŞ Dövlət Departamenti həm Kanton, həm də Mandarin Çinlilərini IV Kateqoriyaya yerləşdirib. Bu o deməkdir ki, orta ingiliscə danışan bir insana bu dili mənimsəmək üçün 88 həftə (siyahıdakı ən uzun həftə) lazımdır.

3. İspan

Dünyada 442 milyondan çox insan ispan dilində danışır ki, bu da onu dünyanın ən çox danışılan dillərindən birinə çevirir. Buna görə də, biznes ispan dilini öyrənmək sizə Avropa və Amerikanın bir çox müxtəlif ölkələrindən olan müştərilərə çatmağa kömək edə bilər. İspan dilini şirkət inkişafı üçün gəlirli dil edən, bu iki qitədə ən çox danışılan dillərdən biri olmasıdır. Ən yaxşı tərəfi odur ki, ispan dili həmişə öyrənmək üçün çox asan dil hesab olunub. Latın dilindən alınan bir dil olduğundan, ispan dilindəki bir çox söz ingilis, italyan və portuqal kimi dillərə bənzəyir.  İspan dilinin başqa bir gözəl cəhəti onun tələffüzünün çətin olmamasıdır. Fonetik dil olduğu üçün hərflərin və ya hərf qruplarının səsi ilə tanış olduqdan sonra sözləri yazıldığı kimi oxuya bilərsiniz.

4. Ərəb

Tarixən ərəb dili uzun illər elm və riyaziyyat dili olmuşdur. İnternet əsrində biznes üçün vacib bir dil olaraq yenidən sürətlə yüksəlir. 400 milyondan çox ərəb danışanın yaşadığı Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri və ətraf ölkələr iqtisadi fəaliyyətin mərkəzidir. Ərəb dilinin çətin tərəfi ondan ibarətdir ki, onun kəskin öyrənmə əyrisi tələb olunur. Dil fonunuzdan asılı olaraq, ərəbcənin tələffüzü kabus kimi səslənə bilər. Məsələn, bəzi samitlər doğma ingiliscə danışanlar üçün xüsusilə çətin olur. Həmçinin ərəb dilində nüans böyük rol oynayır. Məsələn, salamlama kimi sadə bir şey şəxsin cinsindən asılı olaraq xüsusi cavab tələb edə bilər.

5. Portuqal

258 milyon insanın danışdığı və ən vacib dillərdən biri olan Portuqal dilini mənimsəməyin işgüzar üstünlüklərini başa düşmək olduqca asandır. Bundan əlavə, Portuqal dili sosial mediada ən çox istifadə olunan üçüncü dil və dünyada ən çox danışılan altıncı dildir. Bu, şirkətinizin böyüməsində portuqal dilinin əhəmiyyətini vurğulayır.

6. Rus

Dünyada 250 milyondan çox insan rus dilində danışır. Qlobal iqtisadiyyatda bu rəqəmi nəzərdən qaçırmaq mümkün deyil. Bu səbəbdən beynəlxalq şirkətlərin 92%-i Rusiyanı “strateji bazar” kimi xarakterizə edir. Əgər sizin şirkətiniz Rusiya bazarında iştirakını gücləndirmək istəyən 53% arasındadırsa, bu dili öyrənmək mütləqdir. Rus dili dünyanın ən böyük dövlətinin rəsmi dili olmaqla yanaşı, Belarus, Qazaxıstan və Qırğızıstan kimi qonşu dövlətlərin də rəsmi dilidir. Bu, rus dilini dünyada ən çox danışılan dillərdən birinə çevirir.

7. Alman

Almaniya bütün Avropa ölkələrinin ən çox əhalisinə malikdir. Alman dilində danışanlar dünyanın 42 ölkəsində yaşayır. Təkcə bu statistika alman dilini əhatəliliyi sayəsində iş dünyası üçün ən vacib 10 dil arasında yer tutur.

Alman biznes sənayesi başqa ölkələrə çoxlu sərmayə qoyur. Xüsusilə Amerika şirkətini idarə edirsinizsə, Almaniyanın ABŞ-ın Avropadakı ən böyük ticarət tərəfdaşı olduğunu öyrəndikdə təəccüblənə bilərsiniz. Buna görə də, Almaniyada iş aparan 750-dən çox Amerika şirkətindən birinə qoşulmaq ağıllı bir addım ola bilər.

8. Fransız

Beş qitədə danışılan fransız dili təkcə moda dili deyil, həm də biznes dilidir. Fransa “Chanel”, “Lanvin”, “Dior” və “YSL” kimi lüks brendlərə ev sahibliyi edir. Fransada buna bənzər bir çox başqa marka var. Moda evləri ilə işləmək moda jarqonunu başa düşməyi və ən yaxşı müştəriləri cəlb etmək üçün kifayət qədər fransız dilini bilməyi tələb edir. Bu strategiya kulinariya sənəti, şərab istehsalı və turizm kimi Fransanın üstünlük təşkil etdiyi digər bazarlara da aiddir.

9. Hind dili

600 milyon insanın danışdığı hind dili biznes üçün ən sərfəli və dünyada ən çox danışılan dillər onluğuna daxildir. Hindistan və Nepal aparıcı hinddilli ölkələr olsa da, bu ölkələri 650 min hindistanlı mühacirin yaşadığı ABŞ izləyir. Sektor baxımından Hindistan həm də xüsusilə İT, proqram təminatı və telekommunikasiya sahələrində ən sürətlə inkişaf edən qlobal iqtisadiyyatlardan birinə ev sahibliyi edir.

Əgər ingilis dilini öyrənmək prosesindəsinizsə və ya artıq ingiliscə danışırsınızsa, hind dilini öyrənməyə ehtiyac olmadığını düşünə bilərsiniz. Axı Hindistanın şəhərlərində yaşayan insanların 88%-i ingilis dilində danışır.

10. Yapon

Yaponiyanın elektronika və istehsalat sahəsində nəhəng bir güc olduğu danılmazdır. Bundan əlavə, ölkənin məşhur mediaya əhəmiyyətli təsiri var. Bu faktlar Yapon dilini öyrənməyi həm mümkün, həm də sərfəli edir. Dünyada yalnız 125 milyon yapon dilində danışan olsa da, Yapon bazarı bunu yüksək alıcılıq qabiliyyəti ilə ödəyir və yapon dilini biznes üçün öyrəniləcək ən vacib on dildən birinə çevirir.

Bununla belə, hər bir söhbət həmin vəziyyətə xas olan rəsmilik səviyyəsini tələb edir. Qrupla danışarkən müxtəlif qrammatika və lüğət arasında keçid çətin ola bilər. Fərqləri mənimsəməyin ən yaxşı yolu ekspert dil müəlliminin rəhbərliyi altında müxtəlif ssenarilərdə rol oynamaqdır, bunu proqramlarla etmək mümkün deyil. Əgər şirkətiniz Yapon bazarında genişlənmək istəyirsə, korporativ dil təhsili təklif edən platforma tapmalısınız. 

Əvəz Həsənov

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
90
40
valyuta.az

10Mənbələr