Hər bir təyyarənin tutumuna paralel olaraq çata biləcəyi maksimum sürət var. Bu sürət aşılırsa, bəzi problemlər yarana bilər.

İndex.az xəbər verir ki, müasir təyyarələrdə, o cümlədən əksər sərnişin təyyarələrində uçuş məlumatlarını izləmə sistemləri var.

Tez-tez FOQA (Uçuş Əməliyyatlarının Keyfiyyətinin Təminatı) adlandırılan bu məlumat operatorlar tərəfindən dərhal endirilə və bildirilə bilər. Yalnız 3048 metrdən aşağı sürətlər ölçülə bilməz.

Eyni zamanda, qanadların həddindən artıq sürəti parametrlərin aşılması üçün daim nəzarət edilir. Uçuş məlumatlarının monitoru həddindən artıq sürət dəyərini qeyd edərsə, müvafiq məlumatlar aviaşirkətin təhlükəsizlik və ya uçuş standartları şöbəsinə ötürülür.

Sürət məhdudiyyətini pozan pilotların sayı isə çox azdır.

Həddindən artıq yüklənmənin əksəriyyəti kortəbii olaraq inkişaf edir. Ani olduğu üçün təyyarəyə və ya sərnişinlərə ziyan vurma ehtimalı çox azdır. Həddindən artıq sürət adətən gözlənilməz turbulentlik səbəbindən küləyin kəsilməsi nəticəsində yaranır.

Həddindən artıq sürətin başqa bir səbəbi pilotun avtopilotda nəzərdə tutulandan fərqli uçuş marşrutu rejimindən istifadə etməsidir. Bu, idarəolunmaz sürət və ya arzu ediləndən daha yüksək enmə sürəti ilə nəticələnir.

Yenə də bu, rejim bildiriş cihazının yoxlanılmaması səbəbindən baş verir və müasir təyyarələr bu cür səhvlər baş verdikdə şirkətləri xəbərdar edir.

Ən əsası, həddindən artıq sürət adətən qeyri-iradi olur.

Bununla belə, qəsdən səhlənkarlıq, qaydalardan qəsdən yayınma və ya ümumiyyətlə təhlükəsiz hesab edilməyən tərzdə uçma hallarında pilot bütün bunları xüsusi hesabat sistemi vasitəsilə könüllü şəkildə bildirməlidir.

Əgər aviaşirkət və ya şirkətlər edilən səhvlərin qəsdən törədildiyinə qərar verərsə, pilot müxtəlif intizam cəzaları ilə üzləşir və yenidən təlimə göndərilir.