EN

Malayziya Qiymətləndirmə Sistemi Necə İşləyir?-Nümunəvi təhsil modeli

Hər bir ölkənin müxtəlif təhsil səviyyələri üçün öz akademik qiymətləndirmə sistemi var. Malayziyanın da bütün məktəblərində, universitetlərində və kolleclərində mövcud olan xüsusi qiymətləndirmə sistemi var.

Ölkədə universitet səviyyəsində qiymətlər əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənəcək, çünki bu, təhsil müəssisəsinin növündən asılı olacaq. Lakin Malayziyadakı məktəblərin əksəriyyəti ABŞ qiymətləndirmə sisteminə bənzər qiymətləndirmə sisteminə əməl edir.

Qiymətləndirmə sistemi nədir?

Təhsildə qiymətləndirmə sistemi uşağın akademik fəaliyyətini qiymətləndirmək üçün istifadə olunur ki, bu da tamamilə ballara əsaslanır. Bu sistem Malayziya da daxil olmaqla dünyanın bir çox məktəblərində geniş şəkildə qəbul edilir.

Qiymətləndirmə sistemi uşağın qarşılıqlı hərəkət və qavrayış qabiliyyətini qiymətləndirmək üçün uyğun və güclü vasitə kimi istifadə olunur. Hazırda bütün dünyada institutların istifadə etdiyi yeddi növ qiymətləndirmə sistemi mövcuddur:

1. Faizlə Qiymətləndirmə: 0%-dən 100%-ə qədər.

2. Hərf Variasiyaları və Qiymətləndirmə: Qiymətləndirmə A sinfindən F dərəcəsinə qədər başlayır.

3. Norma üzrə Qiymətləndirmə: Bütün tələbələr bir-biri ilə müqayisə edilərək qiymətləndirilir. Məsələn: Tələbələrin ən yaxşı 10%-i A, sonrakı 20%-i isə B alacaq.

4. Ustalığın Qiymətləndirilməsi: Bütün tələbələrin nailiyyətləri əvvəlcədən müəyyən edilmiş mərhələyə çatdıqda onlara "Keçir" və ya "Magistr" kimi qiymət verilməsi.

5. Uğursuz və ya Keçmiş: Tələbələr Qeyri-məqbul/Keçmə üsulu ilə qiymətləndirilir.

6. Hekayənin Qiymətləndirilməsi: Şagirdlər haqqında şərhlər yazın.

7. Standart Qiymətləndirmə: Bu qiymətləndirmə sisteminə əsasən, şagirdin performansı əvvəlcədən müəyyən edilmiş performans səviyyəsi ilə müqayisə edilir.

Qiymətləndirmə sistemi tələbənin intellektini təmsil etməyəcək və bu, nailiyyətin yeganə forması deyil. Lakin tələbələrin konkret konsepsiyanı necə başa düşdüyünü müəyyən etmək qeyri-kamildir.

Malayziyada qiymətləndirmə sisteminin vacib olmasının bir çox səbəbi var və bu səbəblərdən bəziləri:

1. Təqaüdlərə açıqlıq

Müəyyən bir proqrama qəbul olmaq bir şeydir, lakin təqaüd almaq başqadır. Universitetlər və kolleclər tələbələri maliyyələşdirmək istədikləri zaman Məktəb Qiymətləndirmə Sistemini nəzərdən keçirirlər.

Tələbə borcu, şübhəsiz ki, 30 yaşlarında olan bir insanın gələcəyinə təsir edə bilər. Əla qiymətlər, dərsdənkənar fəaliyyətlər və daha yüksək ballar əldə etmək bu yükü aradan qaldıra bilər.

Qiymətlər də vacib sayılır, çünki onlar kollec və ya universitet daxilində şərəfli cəmiyyətə qəbul olmaq üçün istifadə olunur. Şərəf cəmiyyətlərində və ya klublarda iştirak etmək çoxsaylı maliyyə imkanlarına qapı açır.

Bundan əlavə, tələbələr fakültənin lideri olmaq və ya mübadilə proqramlarında iştirak etmək kimi bir çox digər görkəmli imkanlardan da istifadə etməyə hazır olacaqlar.

2. İşəgötürənlər qiymətlərə diqqət yetirirlər

Fantastik karyera imkanları təklif edən böyük korporasiyaların əksəriyyəti, şübhəsiz ki, bir insanın CV-nin GPA ballarını yoxlayacaq. Bu, şəxsin iş yerində təmin etmək üçün səriştə və ya texniki nou-hauya malik olduğunu sübut edəcək.

Ən yüksək qiymətləri olan bir tələbə işəgötürənə yaxınlaşdıqda, bu, fərdin bütün gündəlik işlərin öhdəsindən gələ biləcəyini açıq şəkildə göstərir. Bu da sübut edir ki, tələbə bütün işləri gecikdirmədən və səhvsiz yerinə yetirəcək.

3. Özünə İnamın Artırılması

Araşdırmalar göstərir ki, uşaqların təxminən 80%-i öz dəyərlərinin çoxunun akademik performanslarından qaynaqlandığını deyib. Ailə dəstəyini özünə hörmət mənbəyi hesab edən şagirdlərlə müqayisədə bu rəqəm daha yüksəkdir.

Başqa bir araşdırma göstərdi ki, özünə inamı aşağı olan fərdlərin sağlamlıqlarının pis olduğu, güvənli insanlarla müqayisədə daha az pul qazanacağı və cinayətdə iştirak edəcəyi deyilir.

Buna görə də uşaq akademik səviyyədə müstəsna olaraq yaxşı çıxış edəndə və yaxşı qiymətlər əldə etdikdə, bu, onların özünə inam səviyyəsini artıracaq. Bu, həm də tələbələri daha yaxşı qiymətlər əldə etmək üçün daha çox işləməyə həvəsləndirəcək.

Malayziyada Məktəb Səviyyə Qiymətləndirmə Sistemi

ABŞ qiymətləndirmə sistemi Malayziyada istifadə edilən qiymətləndirmə sisteminin ən geniş yayılmış növüdür. Bu qiymətləndirmə sistemi təkcə məktəblərdə deyil, ölkənin digər təhsil müəssisələri tərəfindən də istifadə olunur, məsələn:

1. Malayziya Qabaqcıl Təhsil Sertifikatı

2. MARA Texnologiya Universiteti

3. Malaya Universiteti

4. Malayziya Milli Universiteti

5. Malayziya Putra Universiteti

Qiymətləndirmə Sistemi Malayziya GIIS-də istifadə olunur

GIIS və ya Qlobal Hindistan Beynəlxalq Tələbə Malayziya Hindistan CBSE və Cambridge IGCSE qiymətləndirmə sistemindən istifadə edir. CBSE qiymətləndirmə sistemi A-dan E-yə qədər qiymətlər təyin edən 5 ballıq qiymətləndirmə sistemidir.

Kembric qiymətləndirmə sistemi isə A sinifindən G dərəcəsinə qədər qiymətlər təqdim edir. Qiymətləndirmə sistemindən başqa, GIIS Malayziya Kembric və Hindistanın CBSE kurrikulumununu da izləyir.

İbtidai Məktəb Qiymətləndirmə Sistemi

Malayziyanın İbtidai Məktəb Qiymətləndirmə Sistemi İbtidai Məktəbdə Uğur Testi USPR ilə əlaqəli qiymətləndirmə sistemini izləyir. Tələbələrin qiymətləri belədir:

● 80 və 100 arasında alınan qiymətlər "KEÇMƏ" statusunu və A dərəcəsini təmin edir.

● 60 və 79 arasında alınan qiymətlər "KEÇMƏ" statusunu və B dərəcəsini təmin edir.

● 40 və 59 arasında alınan qiymətlər "KEÇMƏ" statusunu və C dərəcəsini təmin edir.

● 20 ilə 39 arasında alınan qiymətlər "UĞURSUZ" statusunu və D dərəcəsini təmin edir.

● 1 və 19 arasında alınan qiymətlər "UĞURSUZ" statusunu və E dərəcəsini təmin edir.

● Daha aşağı bal toplayan və ya dərsdən kənarda qalan tələbələr “ÖLÇÜLMƏZ” elan olunacaqlar.

Orta məktəb Qiymətləndirmə Sistemi

Orta məktəblərin iki səviyyəsi var: orta və tam orta. Aşağı orta təhsil üçün Orta Məktəb Qiymətləndirmə Sistemi milli imtahan qiymətləndirmə sisteminə uyğundur. Tələbələr:

● 80 və 100 arası ballar A dərəcəsini alır və "KEÇMƏ" elan edilir.

● 60 və 79 arası ballar B dərəcəsini alır və "KEÇMİŞ" elan edilir.

● 40 və 59 arası ballar C dərəcəsini alır və "KEÇMİŞ" elan edilir.

● 20 və 39 arası ballar D dərəcəsini alır və "UĞURSUZ" elan edilir.

● 1-dən 19-a qədər olan ballar E dərəcəsini alır və "UĞURSUZ" elan edilir.

Yuxarı orta təhsil üçün Sijil Pelajaran Malaysia və ya SPM qiymətləndirmə sistemini izləyin, bu aşağıdakı kimidir:

● 90 - 100: A dərəcəsi

● 80 - 89: A dərəcəsi

● 70 - 79: A dərəcəsi

● 65-69: B dərəcəsi

● 60-64: B dərəcəsi

● 55 - 59: C dərəcəsi

● 50 - 54: C dərəcəsi

● 45 - 49: D dərəcəsi

● 40 - 44: E dərəcəsi

● 1 - 39: Uğursuz

Ali Təhsil Qiymətləndirmə Sistemi

Malayziyanın Ali Təhsil Qiymətləndirmə Sistemi ABŞ-ın qiymətləndirmə sistemi ilə eynidir. Malayziya universitetlərinin əksəriyyəti "-" qiymətləri təyin etmir, çünki ABŞ-dakı kollec və universitetlərdə A- və ya A A dərəcəsinə bərabərdir.

Eynilə, Malayziya universitetlərində B və ya B qiymətləri B qiymətinə bərabərdir. C- və ya C ABŞ institutlarında C dərəcəsinə, D- və ya D isə Malayziya universitetlərində D dərəcəsinə bərabərdir. F həm ABŞ, həm də Malayziya universitetlərində "UĞURSUZ" kimi qəbul edilir.

Qiymətləndirmə sistemi öyrənmənin qiymətləndirilməsi, bacarıq səviyyəsi və balların təyin edilməsində ədalətliliyi və ardıcıllığı təmin edə bilər. Bu, uyğunluq, cəza və ya nəzarət forması kimi istifadə edilmir, lakin tələbələrə uğursuzluğun öhdəsindən gəlməyə, daha çox işləməyə və akademik cəhətdən üstün olmağa kömək edir.

O, həmçinin bütün hesabatları və sənədləri ölçmək, tələbələrin bacarıq və irəliləyişlərini ölçmək üçün tanınır. Sistem həmçinin valideynlərə, müəllimlərə və məsləhətçilərə şagirdin təhsili haqqında ətraflı məlumat verir.

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Chosen
17
tehsil.biz

1Sources