AZ

İllərdir məktəblərdə gəzən “mina”lar

8 iyunda keçirilmiş təkrar sertifikasiya imtahanında 3424 ibtidai sinif müəllimi, 485 Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi müvafiq keçid balını, yəni 30 balı toplamayıb.

Təhsilin təməlinin ibtidai sinifdən qoyulduğunu nəzərə alsaq 3424 müəllimin hər il nə qədər şagirdi savadsız etdiyini təxmin etmək olar. Təməli belə savadsız müəllimlər tərəfindən qoyulan və 4 ilini heç nə öyrənmədən keçirən şagirdin yuxarı siniflərdə də heç nə əldə edə bilməyəcəyi aydın məsələdir.

Maraqlısı ondadır ki, bu qədər müəllim neçə illik təcrübə əsasında tədris etdikləri fənləri necə mənimsəyə bilməyib? Suallar bu qədərmi çətin olub? Ümumiyyətlə sertifikasiya imtahanından kəsilən müəllimlərin hamısını savadsız hesab etmək olarmı?

Mövzu ilə bağlı Publika.az-a danışan təhsil eksperti Elçin Əfəndi bildirdi ki, bu çox acınacaqlı durumdur:

“Biz müəllimlərə “təhsil verən” deyirik. Və onlar ümumi ixtisaslar ilə bağı tam məlumata sahib olmalıdır. Əgər ibtidai sinif müəllimidirsə, bu şəxs riyaziyyat, Azərbaycan dili, həyat bilgisi və bir neçə istiqamətlər üzrə kifayət qədər biliyə sahib olmalıdır. Təkcə pedaqoji sahə kifayət deyil, sözügedən şəxsin ixtisasını dərindən bilməsi vacibdir. Amma görünən odur ki, imtahan verən namizədlər hansı ki, müsabiqə şərtini ödəməyib, onların müasir təhsil proqramından demək olar ki, anlayışları yoxdur. O cümlədən öz ixtisasları ilə bağlı, həmçinin də kurikulumla, ümumi pedaqogika ilə bağlı yetəri qədər informasiyaya sahib olmayıb. Nəticədə də əlbəttə ki, ötən il keçirilmiş sertifikasiya imtahanında müsabiqə şərtini, 30 bal limitini aşa bilmədilər. Bu il onlara təkrar şans yaradıldı ki, özlərini bir il ərzində inkişaf etdirərək yenidən imtahanda iştirak etsinlər. Amma təəssüflər olsun ki, həmin şəxslər yenə də ümumi müsabiqə şərtini ödəyə bilmədi.

Bütün bunlar onu deməyə əsas verir ki, həmin şəxslər, yəni müvafiq müsabiqə şərtlərinin ödəyə bilməyən müəllimlər müasir təhsil proqramlarından, təhsillə bağlı müasir dövrün çağırışlarından, ixtisaslarla bağlı bilgidən, həmçinin kurikulum tədris proqramından xəbərsizdirlər. Bunun da məntiqi nəticəsi olaraq onlar müsabiqə şərtini ödəyə bilmədilər.

Ekspert imtahanın suallarınin çətin olması ilə bağlı fikirlərlə razı olmadığını bildirdi:

"Necə ola bilər ki, digər müəllimlərin böyük əksəriyyəti müvafiq müsabiqə şərtlərini ödəyir və müəyyən bir hissəsi də 51 baldan yuxarı nəticə əldə edərək əməkhaqqını artıra bilir, onlar üçün çətin olmur, amma bu şəxslər üçün çətin olur? Yox, mən belə düşünmürəm. Mənim fikrimcə, həmin şəxslər özlərini inkişaf etdirməklə bağlı bir o qədər maraqlı olmayıblar, bu şəxslər tədris etdikləri fənn qrupu ilə bağlı məlumata sahib olmayıblar. Baxmayaraq ki, uzun illər pedaqoji təcrübələri var, amma dediyim kimi təkcə təcrübə kifayət etmir. Yəni müəllim ola bilər ki, 5 il, 10 il auditoriyaya daxil ola bilər, şagirdlərlə işləyə bilər, ancaq bu, şərt deyil. Şərt odur ki, şagirdə hansı informasiyanı ötürüb, verilən informasiyanı şagird nə dərəcədə mənimsəyib və o biliklər sabah onun üçün həqiqi bilik olacaqmı, gələcəkdə o biliklərdən istifadə edə biləcəkmi?

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
79
2
publika.az

3Mənbələr