Təyyarə dayanacaq vəziyyətinə və ya körpüyə çatdıqdan sonra kapitan mühərriki dayandırır və təyyarənin toqquşma əleyhinə işıqlarını söndürür.

İndex.az xəbər verir ki, bu işarə yer heyətinə onların təyyarəyə yaxınlaşmasının təhlükəsiz olduğunu bildirir.

Sonra hərəkət edən körüklər və ya pilləkənlər təyyarənin qapısına doğru sıralanmağa başlayır.

Biz sərnişinlər bu prosesin hərəkətdə şahidi olmasaq da, bu hərəkət müəyyən vaxt tələb edir.

Mexaniki problemlər yarana bilər və ərazidə çoxsaylı enişlər olduğundan yerüstü xidmətlər üçün sıxlıq yarana bilər.

Hərşey yaxşı getsə də, adi bir səhv belə bu prosesi uzada bilər.

Bütün bu qeyd etdiyimiz addımlar tamamlandıqdan sonra yerüstü xidmət zabiti kabin heyətinə qapının açılmasının məqsədəuyğun olduğunu və sərnişinlərin təyyarəni tərk edə biləcəyini bildirir.

Kabin heyətinin bizi boşuna gözlətdiyini düşündüyümüz bu proses əslində birdən çox ekipaj üzvünün “orkestr” kimi işlədiyi uzun bir andır.