“Ferrari”nin avtomobil dünyasına ən son hədiyyəsi olan yeni ultra-GT modeli 12 Cilindri, öz adını daşıyan səs-küylü 9500 rpm V12 mühərrikinə malikdir.

İndex.az xəbər verir ki, bu nəhəng 6,5 litrlik mühərrik heç bir turbo və ya hibrid yardımı olmadan təmiz performans təmin edir.

Titan birləşdirici çubuqlar və saxta porşenlər sayəsində daha da sürətlə hazırlanan bu mühərrik 820 at gücü hasil edə bilir və 7250 rpm-də 500 lb-ft maksimum fırlanma anı təklif edir. Bu güclü mühərrik 0-dan 100 km/saat sürəti cəmi 2,9 saniyəyə yığa bilir, 200 km/saata çatmaq isə cəmi 7,8 saniyə çəkir və maksimal sürəti 350 km/saatdan çoxdur.

“Ferrari”nin bu yeni “canavarı” nəhəng “kofanqo” kapotu altında, xüsusən də mühərriki ön oxun arxasına yaxşı quraşdırılmış halda nümayiş etdirilir.

Bu dizayn 812 Superfast və F12 modelləri ilə müqayisədə mühərrik bölməsini daha dramatik şəkildə nümayiş etdirmək üçün nəzərdə tutulmuşdur.

Lakin bu avtomobil təkcə sürəti ilə deyil, həm də dizaynı ilə diqqət çəkir. Ön tərəfdəki tünd “maska” zolağı 365 GTB/4 “Daytona” modelinin simvolik ön hissəsini xatırladır və yalnız qara rəngdə mövcuddur. Aktiv aerodinamik xüsusiyyətlər də bu avtomobilin diqqət çəkən cəhətləri arasındadır. Avtomobilin 60 km/saat ilə 300 km/saat arası sürətlərdə aktiv olan arxa aero qurğuları arxa oxa 50 kq əlavə təzyiq tətbiq edərək daha sabit sürmə təcrübəsini təmin edir.

“12 Cilindri”nin qiyməti əlavə xüsusiyyətlər əlavə olunmazdan əvvəl kupe üçün 395 min avrodan başlayır. Bir az daha çox ödəməyə razısınızsa, 435 min avroya qatlanan sərt damlı Spider modelinə sahib ola bilərsiniz. “Ferrari”nin bu yeni ultra-GT modeli həm performansı, həm də lüksü bir arada təqdim edərək avtomobil həvəskarlarını həyəcanlandırmaqda davam edir.