AZ

Qərbin "erməni yalanları" çox tez faş oldu

Bakı. Trend:

Aprelin 5-də Brüsseldə ABŞ-ın dövlət katibi EntoniBlinken, Avropa Komissiyasının sədri Ursula fon der Lyayen vəErmənistanın baş naziri Nikol Paşinyan arasındakı görüşünnəticələrinin fəsadları artıq reallığa çevrilir.

MDB məkanı dövlətləri ilə Qərb arasındakı əlaqələrin tarixindəindiyədək misli görünməmiş çeşiddə, həcmdə və adda yardımlar alacaqErmənistan eyni zamanda, məhz Vaşinqton-Brüssel-Paris triosununsayəsində ordusunu sürətlə silahlandırmağa başlayacaq.

Qərb ermənilərə külli miqdarda hərbi-texniki dəstək verəcəyinitəkzib edir.

ABŞ Dövlət Departamentinin mətbuat xidməti aprelin 5-dəBrüsseldə keçirilmiş ABŞ-Avropa İttifaqı-Ermənistan üçtərəfligörüşündə Ermənistana geniş hərbi dəstəyin göstərilməsiməsələlərinin əksini tapdığı sənədin mətbuatda yayılmış fotosu iləbağlı rəsmi Vaşinqtonun açıqlaması yetərincə maraqlıdır.

“Bu sənəd sırf dezinformasiyadır, təhlükəsizlik məsələlərigündəmdə olmayıb. Biz sizin diqqətinizi aprelin 5-də Brüsseldəkeçirilmiş üçtərəfli görüşün yekununda Avropa İttifaqı vəErmənistan ilə birlikdə qəbul etdiyimiz press-relizə yönləndirməkistərdik.

Avropa İttifaqı və Ermənistan ilə birlikdə keçirilmş Brüsselgörüşündə diqqət yalnız ticarət tərəfdaşlıqlarını şaxələndirməyə vəhumanitar ehtiyaclarını həll etməyə çalışan Ermənistanın iqtisadidayanıqlılığına, o cümlədən Ermənistanda demokratiya və qanununaliliyi kimi sahələrdə davam edən islahatları dəstəkləməyəyönəlib”, - deyə Dövlət Departamentinin mətbuat xidmətinincavabında qeyd olunub.

Xatırladaq ki, Brüsseldə keçirilmiş ABŞ-Avropaİttifaqı-Ermənistan üçtərəfli görüşü ilə bağlı sənədlərdən birininötən gün fotosu yayılıb. Azərbaycan ictimaiyyətində genişnarahatlıq doğuran həmin fotodan da göründüyü kimi, üçtərəfligörüşlə bağlı daha əvvəldən verilən açıqlamaların əksinə, həminsənəddə həm ABŞ-ın, həm də Avropa İttifaqının Ermənistana genişhərbi dəstək göstərməsi əks olunub.

Vaşinqtonun reaksiyası Fransanın Bakıdakı səfiri Ann Buayonun"məsləhətləşmələr üçün" Parisə geri çağırılması ilə bağlı olayıntam inikasına bənzəyir.

Fransa prezidenti Emmanuel Makronun qərarı Avropa İttifaqı vəABŞ ilə məsləhətləşmələr olmadan, mövqelər öyrənilmədənverilib.

Səbəb bəsitdir: Fransa bütün vasitələrdən və imkanlardanyararlanaraq Cənubi Qafqazda əsas geosiyasi aktor, inhisarçı aktorolmaq və bu minvalla Qərbin bölgədəki siyasəti ilə strategiyasınıtəkbaşına formalaşdırmaq niyyətindədir.

Emmanuel Makron nədənsə düşünür ki, onun planlarını ABŞ, Avropaİttifaqı, xüsusilə də son vaxtlar Parisin bölgəmizdəki siyasətinidolayısıyla paylaşan Almaniya dəstəkləyəccək.

Lakin Makron indiyədək dünyanın bir sıra bölgələrindəki stratejiplanlarında uğradığı məğlubiyyəti bu dəfə Cənubi Qafqazdatəkrarlayacaq. Brüssel və Vaşinqton bölgədə Parisin intensivsiyasətinin artıq isterika səviyyəsinə tənəzzül etdiyinin fərqinəvararaq çox təhlükəli nəticələrin yaşanmaması üçün kuluardiplomatiyaya üstünlük verirlər. Şübhə yoxdur ki, Berlin də həmintaktikanı seçəccək.

Brüsseldə imzalanmış sənədlə bağlı Birləşmiş Ştatların DövlətDepartamentinin "dezinformasiyadır" açıqlaması yaşanan proseslərədürüst yanaşma qismində dəyərləndirilə bilməz.

Avropa İttifaqının Orta Asiya ölkələri üzrə xüsusi təmsilçisiTeri Hakalanın Bakıda rəsmi səfərdə olması və ölkə rəhbərliyi ilədanışıqar aparması Brüsselin Cənubi Qafqazdakı siyasətində qisməndə olsa, ehtiyatlı davranmaq niyyətindən xəbər verir.

Brüssel anlayır ki, Avropa İttifaqı-Orta Asiya sammitininyaxınlaşdığı ərəfədə rəsmi Bakı ilə münasibətlərin sərinləşməməcrasına yönəlməsi arzuolunmaz ssenaridir.

Reallıq budur ki, Azərbaycanın ən fəal iştirakı olmadan OrtaAsiya və Cənubi Qafqazın Avropa İttifaqı ilə yanaşı, bütün Qərbləqarşılıqlı fəaliyyəti, genişmiqyaslı tərəfdaşlığı mümkün deyil.

Orta Asiyadan loqistika marşrutlarırının mövcud və perspektivistiqamətlərinin üç variantı var: Rusiya, Azərbaycan və İranərazisi.

Rusiya variantı Qərb üçün əsla qəbuledilməzdir: Ukraynadakıhərbi əməliyyatların Rusiya və Qərb arasında aşkar, sərt və amansızqarşıdurmaya çevrilməsi "şimal" marşrutlarının seçim ehtimalınımüzakirə predmeti olmaqdan çıxarır.

İran istiqaməti ilə bağlı eyhamları belə, ABŞ və İsrailbirmənalı şəkildə rədd edirlər. İsraillə İran arasındakı sonqarşılıqlı zərbələri də xatırlasaq bəhs olunan ssenari illüziyatəsiri bağışlayır.

Beləliklə, yeganə variant marşrutların Azərbaycan ərazisindənkeçməsidir və Avropa İttifaqı da məhz praqmatizm siyasətinə sadiqqalaraq Bakı ilə əlaqələrin inkişafına can atır.

Eyni zamanda, Vaşinqton və Brüssel Paris-Bakı münasibətlərininməhz Fransanın yürütdüyü destrktiv, emosional və məntiqsiz siyasətinəticəsində sərinləşdiyini dərk edirlər. Fransanın Bakıdakısəfirinin Parisə çağırılması heç bir halda Qərblə Azərbaycanarasındakı münasibətlərdə ifrat gərginliyə və təhlükəli risklərinformalaşmasına səbəb olmayacaq.

Tam əksinə, Bakı bundan sonra Qərblə qarşılıqlı əlaqələri ilətərəfdaşlığını Fransanın iştirakı olmadan qurmağa başlaya bilər. Buisə Makron administrasiyasının ümumiyyətlə, Orta Asiya-CənubiQafqaz-Avropa İttifaqı tranziti layihələrində kölgədə qalmasınasəbəb olacaq.

Dövlət Departamentinin “dezinformasiya” açıqlamasına gəldikdəisə, gözlənilən reaksiyadır və təəccüblü heç nə yoxdur.

Rəsmi Vaşinqton indiyədək danılmaz faktları təkzib etmək, qəbuletdiyi qərarlar, imzaladığı sənədlər və yürütdüyü siyasət barədəkonkret dəlillərlə açıq sualları məhz inadla danmaq vasitəsilədezavuasiya etməyə çalışıb.

Vaşinqton, Paris və Brüssel israrla təkzib etsələr də, ABŞ,Avropa İttifaqı və Ermənistan arasında İrəvana hərbi-texnikiyardımlarla bağlı məxvi müzakirələr ötən ilin dekabr ayındabaşlanıb.

Birləşmiş Ştatların geniş tərkibli nümayəndə heyətiErimənistanda olarkən sözügedən məsələ müzakirə edilib. Müzakirələrdaha sonra Vaşinqtonda davam etdirilib.

Aprelin 5-də Brüsseldə keçirilmiş ABŞ-Avropa İttifaqı-Ermənistangörüşünə qədər Vaşinqton, Brüssel və İrəvan arasında intensivməsləhətləşmələr aparılıb.

Müzakirələrdə Paris də aktiv iştirak edib. Rəsmi Bakının ciddinarahatlığını nəzərə alan ABH və Avropa İttifaqı müzakirələrdəhərbi-texniki yardımlarla bağlı nüansları açıqlamamağa qərarveriblər.

Qərb hazırda Ermənistan ordusunun qalıqlarını hücum potensialıyüksək olacaq silahlı qüvvələrə çevirmək, İrəvanı sürətləsilahlandırmaq niyyətindədir. Rəsmi olaraq bu strategiyanın əsas vəaz qala yeganə məqsədinin Rusiyanın Cənubi Qafqazdakı təsirimkanlarının azaldılması niyyəti olduğu deyilir.

Hətta İrəvan qarşısında şərtlər qoyulduğu, Rusiyanın Gümrüdəki102-ci hərbi bazasının çıxarılmasının, Ermənistanın MDB ölkələrininKollektiv Təhlükəsizlik Müqaviləsi Təşkilatını (KTMT) sıralarınıtərk etməsinin də «zəruri nüanslar» olduğu da vurğulanır.

Brüssel sövdələşməsi çərçivəsində Ermənistanla hərbi-texnikiəməkdaşlığı gücləndirən, faktiki olaraq erməni silahlandıran Qərbbölgəmizdə yeni gərginlik səbəbləri yaratmaqla məşğuldur.

Seçilən
62
4
Mənbələr
Şərh ()
Bağla