AZ

İnsan Resursları üzrə biznes tərəfdaş/aparıcı - VAKANSİYA

"Access Bank" şirkəti, İstedadların idarə edilməsi və İnkişafı üzrə mütəxəssis (Temprorary) vəzifəsinə vakansiya elan edir.

Fins.az şirkətin vakansiya üzrə tələb və iş şəraitini təqdim edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Bankın partnyorluq etdiyi strukturlarının təlim ehtiyyaclarının müəyyən edilməsi;
  • Kurasiya etdiyi strukturlar üçün təlim və inkişaf proqramlarının hazırlanması və tətbiqin təmin edilməsi;
  • Təlim planı üzrə nəzərdə tutulmuş müəyyən təlimlərin təşkil edilməsi;
  • Kurasiya etdiyi sturkturların vakansiyaları üzrə imtahan və müsahibə mərhələlərinin keçirilməsi;
  • Namizəd vəzifəyə təsdiq edilənə qədər namizəd ilə struktur bölməsi arasında aparılan danışıq prosesində iştirak etməsi;
  • Yeni əməkdaşın sınaq müddətinin izlənilməsi, sınaq müddəti rəylərinin toplanılması, tərəflər ilə kommunikasiyanın aparılması;
  • Kurasiyası üzrə bankdaxili yerdəyişmələrlə bağlı görüşlərin təşkil edilməsi və keçirilməsi; 
  • Yerli əmək bazar şərtlərinin araşdırılması;
  • İşə qəbul və təlim hesabatlarının hazırlanması.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İşə qəbul və Təlim sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Namizədlərin axtarış sistemlərindən istifadə, proqram təminatı və namizəd məlumat bazaları ilə işləmə bacarığı;
  • Yüksək kommunikasiya bacarığı, effektiv danışıqlar, işgüzar əlaqələri qura bilmə bacarığı;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili - sərbəst, yüksək səviyyədə Rus və İngilis dil biliyi.

CV-nizi linkə daxil olaraq göndərə bilərsiniz. 

Zemfira Ms
Fins.az

Seçilən
33
fins.az

1Mənbələr