AZ

Qarımış hay xislətinin “erməni” arzusu...

Image

Şərqi Afrika dağlıq yaylasında e.ə. V-IV minilliklərdə təşəkkül tapmış protohay ibtidai insan sürüsünün etnogentik qan-irs yaddaşı ilə mayalanan  zəhərli hay xisləti,  dünyanın harasında olmasından asılı olmayaraq (istər inkişaf etmiş ölkələr olsun, istərsə də ən geridə qalmış dövlətlər olsun), uydurduqları nə “qədim dünya sivilizasiyanın yaradıcıları”,  nə “Xristian dininin ilk mənsubları”, nə “Allah hayları Nuh peyğımbərin nəslindən yaratmışdır” ...uydurmaları/bəzəmələri ilə heç vaxt dəyişməyən bioloji struktur olaraq qalmaqdadır.

Bu qənaəti Rusiya Federasiyasında ictimai fəaliyyət göstərən, dinsiz hay kilsəsinin xəbis ruhunun daşıyıcısı Sarkis Tsakuryanın “erməni arzusu” (2023) adlı kitabının ümumi məzmun ruhu, eləcə də, “Dünya və ermənilər”başlıqlı  II fəslin ayrı-ayrı başlıqlar altındakı 6-14-cü hissələridə (“Ellinlər və ermənilər. “Unudulmuş dərsləri xatırlayarkən”, “Muhammad peyğəmbər dövründən bəri İslamın dostu “erməni”lər”, “Ruslar və “erməni”lər....”, “erməni”lərsiz Cənnət...”...) ifadə olunan iblisanə niyyətlər bir daha sübut edir. 

Özündən razı bu ibtidai insan sürüsü  şeytani/iblisanə əməllərini ört-basdır etmək, “mələk qiyafəsi”ndə görünmək ciddi-cəhdində bulunduğundan, uydurmaları da gülüncdür:

- “erməni” Yer üzündə xeyirin yayılması missiyasını yerinə yetirmək üçün Allah tərfindən yaradılmış, Nuh peyğəmbərin nəslindəndir;

- “erməni”lər Dünyada ən xeyirxah insanlardır;

- Allahın-“Şər üzərində qalib gəlmək” hökmünün icrası Yaradan tərəfindən “erməni”lərə tapşırılıb;

- Allah arzu edir ki, “erməni”lər onun tapşırığını unutmasınlar;

- Bu missiyanın əvəzində Allah-Təala onlara “erməni” torpağını-“erməni” çarlığını pay verib, Nuhun nəticəsi Hayk olaraq bu payı haylar heç vaxt itirməyib, buna mənəvi-dini haqları yoxdur... 

Oxşar uydurmalar dini-ruhani, siyasi-hərbi, ictimai-mədəni, etnomilli-bəşəri...mövzularda kifayət qədərdir, faciə ondadır ki, Tarixin acı dərslərindən “aşağı qiymət” alan haylar hələ də nəticə çıxarmaq əvəzinə zəhərli yalanlarını onlar üçün əlverişli, “isti” olan icaqlarda əsasən rus, ingilis və fransız dillərində yaymaqdadırlar. 

“Muhammad peyğəmbər dövründən bəri İslamın dostu “erməni”lər” başlıqlı 9-cu hissədə guya hayların İslam dünyası ilə münasibətləri müqəddəs Yerusəlim torpağında yaranmış, bu toplum dünyanın az saylı xalqlarındandır ki, Həzrəti-Muhammad peyğəmbəri (s.ə.s.) görüblər, Onunla görüşüblər, Ondan İslam dini himayəsində təhlükəsizliklərinə zəmanət almağı xahiş etmişlər, müqəddəs xeyir-dua almışlar.

Ərəb tarixçisi Əbd əl-Xabir Zəki əd-Din...Vahhab əl-Müslimidən (1801-1879) ixtibas edilərək iddia olunur ki, 626-cı ildə Məkkə şəhərində Allahın Elçisi ilə Yerusəlim hay patriarxı Avraam 40-a qədər əsabəsi ilə birlikdə görüşüb, yazılı Fərmanla onlarını dini-ruhani inanclarının mühafizəsi təmin edilmişdir. Sonrakı illərdə  II xəlifə Ömər ibn ət-Xəttab (586-644) və IV xəlifə-I imam Əli ibn Əbu-Talib (599-661) tərəfindən verilən hökm və qərarlarla da haylara xüsusi münasibət göstərilib. Hətta Ərəb xilafəti dövründə Qafqaz “ermənistan” adlandırılıb.

Dinsiz hay kilsəsinin İslam dini-Müsəlman dünyası coğrafiyasının qarşı Yaradanın İlahi-Ruhani hökmünə zidd münasibəti artıq dünyaya 2020-ci ildə Qarabağ-Zəfər müharibəsindən sonra az da olsa, həqiqi hay xisləti olduğu kimi çatdırılmaqdadır. Bu baxımdan Türk-Müsəlman xalqlarına qarşı hay kilsəsinin şeytani niyyətinin, xəbis “erməni” uydurmalarının təsiri güclü olsun deyə müasir dövrdə dünyəvi təbliğatdan istifadə etməkdə həm də hiyləgər məqsədləri vardır:

- ilk növbədə İslam dünyasına qarşı məkrli niyyətlərini, düşmənçiliyini pərdələmək;

- dini və mistik təsəvvürlərə görə guya “müqəddəs” etnogenetik soykökünə malik olmalarına onları tanımayan xalqları inandırmaq; 

- mürtəce siyasi-hərbi niyyətlərini irfani-ruhani mülahizələrə uyğunlaşdırmaq və əsil xəbis əməllərini nəzərdən qaçırmaq; IX hissədə müəllif deyimləri fikrimizə sübut ola bilər:

- bütün İslam dünyası (MƏR. SƏR. İİR, Körfəz ölkələri...) “erməni”lərlə dostluq edir, təkcə Türklərdən başqa, çünki Türklər “erməni” torpaqlarında yaşamaq istəyirlər, özü də “erməni”lərsiz... 

Yəqin ki, şərhə ehtiyac yoxdur, çünki XIX-XX əsrlərdə dünya miqyasında hay kilsəsinin təbliğatı məhz bu ruhda olmuşdur, XXI əsrdə də “erməni” arzusu” toplusunun timsalında...İbtidai insan-hay sürüsünün məkrli, hiyləgər niiyyətləri sırasında Türk-Müsəlman bütövlüyünə qarşı digər xalqların da, xüsusilə Qafqaz və Yaxın Şərq, eləcə də həmsərhəd Şərqi Avropa, Mərkəzi Asiya...dövlətlərində yaşayan xalqların düşmənçiliyinə vəsilə olmaq xüsusi yer tutmaqdadır. 

X hissədə (“Gürcülər və “erməni”lər: ümumi Qafqaz birliyini kim və necə yaratdı” başlıqlı bölümdə) hay məkri ilə yoğrulmuş “incə” bir niyyət/hay xisləti aydın görünür və uddia olunur ki, guya gürcü-rus alimi, akademik  N.Y.Marr (1864-1934) gürcülərin soy-kökünü təmsil edən tayfalar-kartvelililər, mesxilər, kolxilər... Qara dəniz sahillərinə, Kolxida ovalığına, Cənubi Qafqazda......haylardan sonra məskunlaşmışlar. Həmçinin, gürcülər xristianlığı Fərat çayı sahillərində   “erməni”lərdən qəbul ediblər. 

Həyasızlığı sərhəd bilməyən haylar əlavə edir ki, gürcü yazısı və alimi David Baqrationi (1767-1819, Kartli-Kaxetiya çarı XII Georqinin (1746-1800) böyük oğlu) rus dilində yazdığı “Gürcüstanın tarixi” əsərində (1814) bildirib  ki, “e.ə. VI-V əsrlərdə Gürcüstanda yalnız “erməni” dilində danışılıb,  gürcü yazısı V əsrdə Mesrop Maştotsun qələmindən çıxıb...”. “Kitab”da bu cür və eyni məzmunlu mülahizələrə yer verilməsində hay kilsəsinin məqsədi aşağıdakılardır:

- Qafqaz və eləcə də, Cənubi Qafqaza hay sürüsünün sonrakı mərhələdə Balkan yarımadasından köçürülməsi nəzəriyyəsinə  (“Frakiya köçürülməsi”) qarşı guya tarixi “faktları”nın mövcud və əsaslı olmasına inandırmaq;

- hayların “qədim” tarixi ilə dünyanın əski sivilizasiya məkanı olan Qafqaz bölgəsi ilə bağlılığını “sübut etmək”;

- Qafqazda hay etnosunun “kökənli”, bölgədə digər xalqlardan üstün “olduğu barədə”.. uydurma ideyasını gücləndirmək; 

Xəstə və qondarma hay təxəyyülünü ifadə edən  “erməni arzusu” “kitab”ının 13-cü hissəsi “Ruslar və “erməni”lər....” adlanır və Şərqi slavyanlarla bu toplumun din birliyinin X əsrdən yarandığına həsr edilib. Uydurulur ki, rus qəhrəmannaməsi olan “İlya Muromets…” hay dini ideyaları əsasında yaranıb (3 dəfə “Ararat”ın adı çəkilib) və rus bahadırı əslində “erməni” qəhrəmanı Sanasarın  surətidir...Daha sonra qeyd edilir ki, Şərqi slavyanlarla haylar arasında bağlanmış dini birliyin müqvilə şərtləri rusların günahı ucbatından pozulduğu üçün 2020-2023-cü illərdə “hay faciəsi”, 2022-2024-cü illərdə isə “rus-ukrayna” müsibətləri yaranmışdır...

Bax, belə düşünür “erməni” soylu soysuz haylar...

(Ardı var)

Qismət Yunusoğlu,
Bakı Dövlət Universitetinin müəllimi

R.S. De-fakto “Ermənistan” adlanan coğrafi ərazidə fəaliyyət göstərən “Alternativ layihə”nin rəhbəri Vaqe Ovanesyan “erməni” Qarabağ məsələsi siyasi müstəvidən çıxarıla bilməz, “erməni” Qarabağ “milli arzumuz” kimi həyata keçməsə, biz heç vaxt ayaq üstə dura bilmərik...

R.S.S. Dinsiz hay kilsəsinin baş keşişi II Qaregin  yenə də şeytan xislətinəuyub ibtidai insan-hay sürüsünə müraciət edib ki, “Qarabağ bölgəsini unutmağa haqqımız və vaxtımız  yoxdur, bu torpaq uğrunda vuruşmaq  bizim milli arzumuz, işıqlı gələcəyimizə nur saçan arzumuzdur...”.





Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
73
baki-xeber.com

1Mənbələr