Facemark xarici mənbələrə əsasən istinad edir ki, 2023-cü ildə premium abunələrdən 1,7 milyard dollar gəlir əldə edən "LinkedIn", kiçik və orta biznes üçün yeni xidmətlə gəliri artırmağın başqa yolunu sınamağa başlayıb. Sınaq prosesini nəzərə alsaq, üzvlüklərin ayda 99 dollar alması gözlənilir. Bu abunə modelinə məzmun yazmaq üçün süni intellekt və izləyicilərin sayını artırmaq üçün yeni alətlər və onlardan istifadə edən şirkətin profilini yüksəldəcək digər funksiyalar daxil olacağı proqnozlaşdırılır.


Deyə bilərik ki, "LinkedIn"-in bu addımı, "Microsoft"-a məxsus platformanın biznes modelini şaxələndirməyə davam etməsi və eyni zamanda, ümumilikdə özünü daha faydalı etməyə çalışması baxımından bir xeyli vacibdir.


"LinkedIn" bir neçə gün əvvəl yeni premium şirkət səhifəsini elan edərək sakitcə məlumat yaymağa başladı. Şirkət "TechCrunch"-a belə bir xüsusiyyət üzərində işlədiklərini təsdiqləyərək: "Biz həmişə müştərilərimizin təcrübəsini yaxşılaşdırmaq və onlara biznes məqsədlərinə çatmaqda kömək etmək üçün yeni yollar araşdırırıq. Hazırda kiçik və orta ölçülü şirkətlərə kömək edirik. biznes müştəriləri müştəriləri cəlb edir, etibarlılıq yaradır və öz auditoriyası ilə fərqlənir." "Biz "Premium Şirkət Səhifəsi" adlı yeni təklifi sınaqdan keçiririk və bunu tezliklə paylaşmağı səbirsizliklə gözləyirik." deyə qeyd edib.