AZ

Emin Ağalarovun şirkəti işçilər axtarır - MAAŞ 1000-1500-2000 MANAT - VAKANSİYALAR

Nardaran İnvest

İnformasiya texnologiyaları üzrə sistem inzibatçısı (Junior)

Son tarix 26 may 2024 - [email protected]

Əmək haqqı: 1500-2000 AZN.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • “1C 8.3 Enterprise” platformasına əsaslanan sistemin inkişafı layihələri üzrə təcrübəyə malik olmaq;
  • Serverlərin, fərdi kompüterlərin və periferik cihazların konfiqurasiyası, quraşdırılması və idarə edilməsi;
  • Əməliyyat sisteminin quraşdırılması, konfiqurasiyası, yenilənməsi, digər proqram təminatı (o cümlədən antivirus proqramı);
  • Məlumatların ehtiyat nüsxəsi və bərpası;
  • Sistemin informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;
  • Müəyyən edilmiş qaydada şirkətin yerli elektron şəbəkəsinin istifadəçilərinə xidmət göstərmək üçün işləri görməli;
  • Dövlət ofis avadanlığının (printerlər, surətçıxarma avadanlığı) işinə nəzarət etmək və onların təmiri və məsrəf materiallarının tədarükü üçün operativ tədbirlər görməlidir;
  • 1C platformasında administrativ iş bacarığı, şirkətin təhlükəsizlik siyasətinə uyğun istifadəçilərə düzgün rolların verilməsi;
  • Mal hərəkətinin,biznes prossesin və satınalma zəncirinin 1C proqramında düzgünlüyünə nəzarət etmək;
  • 3-cü tərəfə şirkətin 1C bazalarında yaranan nasazlıqların yeniliklərin yönləndirilməsi, iş gedişinə nəzarət etmək, nəticənin analizi və yekun nəticə ilə sonuncu istifadəçiləri məlumatlandırmaq.

Bilik və bacarıqları:

  • Windows “ailəsinin” əməliyyat sistemləri;
  • İnformasiya sistemlərinin qurulması prinsipləri;
  • Kommunikasiya sistemlərinin qurulması prinsipləri;
  • Əməliyyat sistemi (Windows OS nəzərdə tutulur) prosesləri arasında əlaqə üsulları;
  • Açıq sistemlərin qarşılıqlı əlaqə (OSI) modelinin kanal, şəbəkə, nəqliyyat və tətbiq səviyyələrinin protokolları;
  • Təhlükəsizlik siniflərinə görə əməliyyat sistemlərinin təsnifatı;
  • Əməliyyat sistemlərinin və verilənlər bazası idarəetmə sistemlərinin icazəsiz girişdən qorunması vasitələri;
  • Açıq sistemlərin qarşılıqlı əlaqə modelinin kanal, şəbəkə, nəqliyyat və tətbiq səviyyələrinin protokolları;
  • Quraşdırılmış proqram təminatının qurulması üçün lisenziya tələbləri;
  • İnfokommunikasiya sisteminin vahid strukturu çərçivəsində tətbiqi proqram təminatının işləmə parametrlərinin ölçülməsi, idarə edilməsi və monitorinqi üsulları;
  • Quraşdırılmış proqram təminatının qurulması və istismarı zamanı nəzərə alınan tipik zəifliklər.

Əlavə məlumat:

  • Bu vəzifədə ən azı 2 il iş təcrübəsinə malik olmalı;
  • İş yeri: Nardaran qəsəbəsi, Sea Breeze;
  • İş vaxtı: 5 günlük iş qrafiki ilə təyin olunur;
  • Nahar və nəqliyyat servisi şirkət tərəfindən təmin edilir.

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər növbəti elektron ünvana CV göndərə bilərlər.

 

Personal assistant to CEO

 Son tarix 26 may 2024 [email protected]

Role Purpose:

To provide professional, proactive and comprehensive support a CEO within the business.

Be the first point of contact for the Director and take ownership of requests and communications and action them in a timely and appropriate manner.

Responsibilities include but are not limited to:

  • Provide proactive diary management and co-ordination of meetings and all related arrangements i.e. travel arrangements etc.
  • Use judgement when scheduling meetings; determining the purpose of the meeting and the time that will be required and ensuring all relevant meeting documents (including agendas, pre-reading, prep, action updates and input from the team) are available prior to the meeting.
  • Have regular reviews to revisit current priorities to ensure the meeting schedule is optimized.
  • Manage the CEO`s email at all times and delegate emails to the team where appropriate ensuring they are tracked to completion.
  • To ensure all actions are logged, tracked and completed in a timely manner.
  • Assisting with team social events.

Experience:

  • Must have experience in a PA role at least for 3 years. 
  • Understanding of the sensitive nature of the functions work and maintain strict confidentiality at all times.
  • Exceptional organization skills with an ability to prioritize often conflicting workload.
  • Excellent administrative skills with the ability to introduce and manage procedures into a dynamic and evolving environment.
  • Excellent time management and self-organization skills with the ability to work effectively to tight timescales and under pressure/stressful situations.
  • In depth working knowledge of Office  Excel, Word and PowerPoint.

If you have the level of experience and skills required for this role, please apply with a copy of your most up to date CV today. 

 

Специалист по закупкам

 Son tarix 26 may 2024 [email protected]

Заработная плата – 1000 АЗН.

Обязанности:

  • Прием и составление заказов на закупку необходимых продуктов.
  • Анализ рынка, получение конкурентоспособных коммерческих предложений.
  • Составление спецификаций поставок продуктов питания и напитков работая с шеф-поваром и менеджерами.
  • Деловая переписка и переговоры с поставщиками.
  • Подготовка и контроль договоров, контроль за определением договорно-коммерческих условий.
  • Соблюдение политики, процедур и стандартов компании в отделе закупок.
  • Подготовка соответствующих отчетов.

Требования к кандидату:

  • Опыт работы в закупках ресторанной сферы.
  • Опыт с поставщиками в сфере общепита
  • Свободное владение русским, азербайджанскими языками.
  • Опыт работы не менее 2 лет в данной сфере.
  • Опыт работы в закупках ресторанной сферы.
  • Высшее образование
  • Порядочность, целеустремленность, желание расти и развиваться в перспективной команде.

Тип занятости:

  • Полная занятость, полный рабочий день 
  • Оформление согласно ТК АР.
  • График работы 5/2
  • Компания предоставляет корпоративную мобильную связь, а также обед и сервисный автобус.

 

Seçilən
59
Mənbələr
Şərh ()
Bağla