AZ

"Aztelekom" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Aztelekom

Rəqəmsal reklam üzrə aparıcı mütəxəssis

Son tarix 25 may 2024 - Müraciət et

Təsvir:

  • Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək
  • Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
  • Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO)
  • Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək
  • Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək
  • Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
  • Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək
  • Yeni web-sayt yaradılması prosesini idarə etmək
  • Şirkətin rəqəmsal reklam üzrə strategiyasını hazırlamaq
  • Şirkətin sosial media hesablarını idarə etmək, kontentin yaradılmasında birbaşa iştirak edib həllər təklif etmək

Tələblər:

  • Biznes, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil
  • Rəqəmsal marketinq üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
  • A/B və çoxşaxəli testlərin (A/B və MVT testing) aparılmasında təcrübə
  • Google Ads (GDN, Search, YouTube ads etc), Yandex Direct və digər reklam platformalarında kampaniyalarının yaradılması və optimallaşdırılması üzrə təcrübə
  • Azərbaycan və İngilis dili (Rus dilini bilmək üstünlük hesab olunur)
  • Güclü analitik bacarıqlar və təhlillərə əsaslanan düşüncə tərzi
  • E-mail marketinqin aparılması üzrə təcrübə
  • Müasir rəqəmsal texnologiyalar haqqında məlumatlı olmaq və onlayn araşdırma aparma bacarığı
  • Vebsayt analitikası üçün alətlər (məsələn, Google Analytics, Yandex Metrica, Data Studio) üzrə biliklər
  • Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
  • Böyük müştəri bazası ilə işləmə;
  • Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
  • Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
  • Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
  • Agile iş şəraitində təcrübəyə üstünlük verilir

 

Brend və reklam üzrə aparıcı mütəxəssis

 Son tarix 25 may 2024 - Müraciət et

Təsvir:

  • Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarını, kanallarını müəyyənləşdirmək və reklam təşəbbüslərini həyata keçirmək
  • Yeni məhsullar üçün marketinq ünsiyyət planlarını yaratmaq və həyata keçirmək: məhsul mövqeyinin, adlandırılmasının, mesajının və uyğun reklam materiallarının yaradılmasını idarə etmək
  • Şirkət məhsulları və təkliflərini hədəf auditoriyasına təqdim etmək üçün müəyyən edilmiş müddət ərzində marketinq ünsiyyət materiallarını hazırlamaq və fərqli kampaniyalar üçün tədbirlər təşkil etmək
  • Kampaniyaların effektivliyini ölçmək və hədəfləri təyin etmək
  • Məlumatların brend qaydalarına uyğun olmasını və hər yerdə eyni üslubda təqdim olunmasını təmin etmək
  • Reklam materialları üçün cəlbedici və təsirli reklam mətnlərini səhvsiz, aydın və qısa şəkildə Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində yaratmaq
  • Layihə çərçivəsində müvafiq istiqamətləri müəyyən etmək üçün dəqiq və aydın briflər hazırlamaq
  • İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək
  • Tərəfdaş şirkətlərə ödənişlərin vaxtında həyata keçirilməsini idarə etmək
  • OOH, SM və digər kanallarda məlumatların günlük, aylıq və rüblük monitorinqini həyata keçirmək

Tələblər:

  • Biznes, Maliyyə, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil
  • Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dili mükəmməl səviyyədə (mətnlərin hər 3 dildə yaradılması vacib olduğundan, dil bilikləri olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir)
  • MS Office proqramları üzrə biliklər
  • Kopiraytinq (uyğun mətnlərin yığılması) bacarığı
  • Vendorlarla işləmə bacarığı
  • Təşkilatçılıq bacarığı
  • Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
  • Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
  • Təzyiq altında işləmə bacarığı
  • Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello);
  • Böyük müştəri bazası ilə işləmə
  • Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
  • Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
  • Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
  • Yeni trendlərdən xəbərdar olmaq
  • Agile iş şəraitində təcrübəyə üstünlük verilir

 

Rəqəmsal reklam üzrə mütəxəssis

 Son tarix 25 may 2024 Müraciət et

Təsvir:

  • Rəqəmsal reklam kampaniyalarını planlaşdırmaq, optimallaşdırmaq və həyata keçirmək
  • Biznesin tələblərinə uyğun olaraq saytın kontentini yeniləmək
  • Veb saytın texniki təhlili, rəqabət / açar sözlərin (keyword) araşdırılması və link təhlili də daxil olmaqla məlumatların toplanmasını həyata keçirmək (SEO)
  • Displey banner reklamlarının yaradılmasını və effektiv nəticə verməsini koordinasiya etmək
  • Rəqəmsal, kreativ və media agentliklərinin işini koordinasiya etmək
  • Bütün rəqəmsal reklam kampaniyalarının fəaliyyətini ölçmək, hesabat hazırlmaq və hədəflərə əsasən onları qiymətləndirmək (ROI/KPI və s.)
  • Komandanın digər üzvləri ilə sıx ünsiyyətdə olmaq və “brainstorminq”-lərdə iştirak etmək

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Rəqəmsal marketinq üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
  • MS Office proqramları üzrə biliklər
  • Google (Ads, Analytics, YouTube, Data Studio etc.) HubSpot, Yandex (Direct, Metrica), CDMP (Certified Digital Marketing Professional), Facebook BluePrint və s., üzrə sertifikatlar
  • Azərbaycan və İngilis dili (Rus dilini bilmək üstünlük hesab olunur)
  • Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (Trello)
  • Böyük müştəri bazası ilə işləmə
  • Yeni məlumatları tez qəbuletmə, dəyişikliklərə və çətinliklərə uyğunlaşma bacarığı
  • Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
  • Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Nəticəyə və müştəriyə yönümlülük
Seçilən
93
1
Mənbələr
Şərh ()
Bağla