AZ

"General Supply" işçilər axtarır - MAAŞ 500-1500 MANAT - VAKANSİYALAR

General Supply

Ofis meneceri

Son tarix 19 may 2024 - [email protected]

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
  • Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
  • Ofis daxili ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi, müvafiq şirkətlərlə danışıqların aparılması və sifarişlərin edilməsi;
  • E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, müvafiq olaraq yönləndirilməsi
  • Ofis daxili işlərin təşkili və nəzarəti;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;

Namizədə qarşı tələblər:

  • Bəy namizədlərə üstünlük verilir;
  • Ali təhsil;
  • Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və İngilis dili biliyi;
  • Microsoft Office proqramlarında yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı; 
  • Gülərüz, səliqəli xarici görünüş;
  • Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları;

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi
  • İş vaxtı: 09:00 -18:00
  • Tibbi sığorta
  • Korporativ nömrə

Əmək haqqı: 500 AZN

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini mövzu hissəsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər..

 

Tender Specialist

 Son tarix 19 may 2024 - [email protected]

Job responsibilities:

  • Identify contract/tender opportunities within the private and public sector utilising multiple platforms
  • Formulate, coordinate, and manage the response and submission of all tenders and Request for Proposal
  • Organizing and managing the preparation and submition of bids;
  • Prepares initial tender documentation and coordinate obtaining the required approvals
  • Compiling a complete, competitive, accurate and feasible offer with well-organised documentation in accordance with the requirements of the application.
  • Prepares tenders and standardized tender templates and documentation.
  • Assists in the management of data related to the tendering process;
  • Compilation of various input to create a more complete tender proposal
  • Maintains a list of qualified vendors, especially as related to planned tenders
  • Monitors the tender submission process for completeness, consistency, and compliance;
  • Assemble and maintain internal Procurement documentation relating to the tendering process, including recording management approval relating to tendering and contracting actions.
  • Support the implementation and development of tender when successful
  • Assisting with negotiating, drafting and closing contracts in accordance with commercial and legal procedures and guidelines.
  • Ensures the completeness and accuracy of contracts, including monitoring all related liabilities and third-party contracts;
  • Work closely with all departments to ensure all aspects of the contracts have been fulfilled, managed, and supported through the procurement process
  • Delivering the tender within the agreed timeframe and budget.
  • Maintains tender files and arranges their archiving upon Tender completion
  • Delivers continuous improvement of all tools and processes relating to tender management and processes

Required Background, Skills and Knowledge:

  • Bachelor degree in, Business Administration and other related fields.
  • Minimum 3 years of proven working experience as a Tender Specialist; 
  • Fluency in Azerbaijani, English and Russian languages 
  • Strong analytical and problem solving skills
  • Strong communication and conflict resolution skills 
  • Excellent organizational skills; 
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Ability to work as part of a team.

 Conditions:

  • Schedule: Full-time work, Monday-Friday, 09:00-18:00.
  • Medical insurance
  • Corporate mobile number
  • Salary : +1500 AZN

Interested candidates are requested to submit their CV`s with subject “Tender Specialist” to e-mail.

Seçilən
87
1
Mənbələr
Şərh ()
Bağla