AZ

Gecələr oyanmaq sağlamlığınız üçün təhlükəlidir

“Rossiya” telekanalında yayımlanan “Ən vacibi haqqında” verilişinin yeni buraxılışında mütəxəssislər gecə oyanışları və onların sağlamlığımıza təsiri, həmçinin onların bədənimizə necə təsir edə biləcəyi və bu problemin öhdəsindən gəlməkdə bizə hansı üsulların kömək edəcəyi barədə danışıblar.

Gecə yuxudan oyanmaq təkcə istirahətə mane olmur, həm də ümumi sağlamlığımıza təsir edə bilər. Sağlam yuxu gümrah və dolğun həyatın açarıdır.

Gecə oyanmanın səbəbləri

Stress: Yuxu da daxil olmaqla sağlamlığın bütün aspektlərinə təsir edir və gecə tez-tez oyanmağa səbəb ola bilər.

Yuxu hormonu melatoninin fəaliyyətinin pozulması: Bu hormonun çatışmazlığı yuxu problemlərinə səbəb ola bilər.

Zəif yuxu gigiyenası: Sağlam yuxu qaydalarına əməl edilməməsi

Tiroid pozğunluqları: Qalxanabənzər vəzlə bağlı problemlər yuxudan oyanma dövrünüzə təsir edə bilər.

Apne: Yuxu apnesi oksigen çatışmazlığı səbəbindən tez-tez oyanmalara səbəb ola bilər.

Gecə yuxudan oyanma probleminin həlli

Sağlam həyat tərzi üsullarından istifadə edərək pəhriz, melatonin və triptofanla zəngin qidalar yeməklə, fiziki fəaliyyətlə yuxunu normallaşdırılmaq olar.

Yatmazdan əvvəl elektron cihazlardan qaçın; Yuxuya mane ola biləcək həddindən artıq işıqdan çəkinin.

Yuxu rejiminə riayət etmək; Gecə yarısından əvvəl yatmaq xüsusilə vacibdir, çünki ən sağlam yuxu bu zaman baş verir.

Yatmazdan əvvəl gəzinti mütləqdir; Rahatlanmağınıza və yuxunuzun yaxşılaşmasına kömək üçün axşam bədəninizə rahatlıq və müsbət emosiyalar verin.

Nubar Süleymanova, “İki sahil”

Seçilən
203
47
Mənbələr
Şərh ()
Bağla